MetLife získalo ocenenie Slovak Superbrands Award už po štvrtý raz
TASR
TASR

MetLife získalo ocenenie Slovak Superbrands Award už po štvrtý raz

Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality MetLife a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.

— Foto: MetLife

Bratislava 14. marca (OTS) - Spoločnosť MetLife získala aj v tomto roku prestížne ocenenie Slovak Superbrands. Za šesť rokov, odkedy sa ocenenie na Slovensku udeľuje, ho MetLife získalo už štyri razy.

Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.

MetLife sa tak zaradilo do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. „Vďaka Superbrands sme sa zaradili do skupiny elitných značiek. Ocenenie je dôkazom, že sme súčasťou silnej, globálnej spoločnosti, čo nám stále viac a viac napomáha odlíšiť sa od konkurencie a byť svetovým lídrom,“ povedal riaditeľ marketingu a komunikácie spoločnosti MetLife Milan Drdoš.

Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality MetLife a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach. Budovanie silnej značky je naďalej jedným z kľúčových bodov stratégie spoločnosti a ocenenie je, podľa jej predstaviteľov zadosťučinením, že smerovanie spoločnosti je správne. Je to pozitívna spätná väzba na silu a hodnotu značky MetLife.

MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich dcérskych a pridružených spoločností („MetLife“) jednou z popredných spoločností vo svete poskytujúcich finančné služby, poistenie, renty, zamestnanecké výhody a riadenie aktív, abypomohla individuálnym a inštitucionálnym zákazníkom orientovať sa v meniacom sa svete. Bola založená v roku 1868, má prevádzky vo viac ako 40 krajinách a udržiava si vedúce postavenie na trhu v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Ak máte záujem získať viac informácií, navštívte www.metlife.com.

Už ste čítali?

V talianskych Alpách sa mení sneh na ružovo: Čo to spôsobilo?…

V obľúbenej turistickej lokalite sa sneh mení na ružovo. Pozrite si tento…

Lucie pečie hotové majstrovské diela: Na začiatku som bojovala,…

Je mladá, krásna a úspešná. Na konte má viacero…

Jej mladšia dcéra vyhrala MasterChef, staršia má detskú mozgovú…

Zdravotný stav Paulínky denne núti jej rodičov riešiť inkontinenciu,…

Vnuk Slováka z ikonickej fotky: Že je dedo slávny, sme zistili,…

Starý otec, Gusti Popovič prebýva v rodine maliara Ivana Popoviča naďalej. Napriek…

Kaštieľ Betliar odhalil ďalšie dobre ukryté tajomstvo: Reštaurátori…

Moderné technológie reštaurátorom umožňujú objavovať nové…

Bývalý skinhead z Prešova si vzal Rómku: Dnes sa bojím o naše…

Prešovčan Gabi bol zarytým skinheadom. Keď sa odsťahoval od partie do Anglicka,…

Slovenka najprv v USA upratovala domy, teraz hviezdi pred kamerami:…

Sny si plní v samotnej mekke filmu. Aj keď stále bojuje, robí naplno…

Marek 13 rokov tvorí pár s Rómkou: Keď to zistili kamaráti,…

Odhovárali ich. Vraj ju chce ten „gadžo“ len využiť, a potom ju odkopne.…