MetLife získalo ocenenie Slovak Superbrands Award už po štvrtý raz
TASR
TASR

MetLife získalo ocenenie Slovak Superbrands Award už po štvrtý raz

Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality MetLife a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.

— Foto: MetLife

Bratislava 14. marca (OTS) - Spoločnosť MetLife získala aj v tomto roku prestížne ocenenie Slovak Superbrands. Za šesť rokov, odkedy sa ocenenie na Slovensku udeľuje, ho MetLife získalo už štyri razy.

Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.

MetLife sa tak zaradilo do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. „Vďaka Superbrands sme sa zaradili do skupiny elitných značiek. Ocenenie je dôkazom, že sme súčasťou silnej, globálnej spoločnosti, čo nám stále viac a viac napomáha odlíšiť sa od konkurencie a byť svetovým lídrom,“ povedal riaditeľ marketingu a komunikácie spoločnosti MetLife Milan Drdoš.

Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality MetLife a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach. Budovanie silnej značky je naďalej jedným z kľúčových bodov stratégie spoločnosti a ocenenie je, podľa jej predstaviteľov zadosťučinením, že smerovanie spoločnosti je správne. Je to pozitívna spätná väzba na silu a hodnotu značky MetLife.

MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich dcérskych a pridružených spoločností („MetLife“) jednou z popredných spoločností vo svete poskytujúcich finančné služby, poistenie, renty, zamestnanecké výhody a riadenie aktív, abypomohla individuálnym a inštitucionálnym zákazníkom orientovať sa v meniacom sa svete. Bola založená v roku 1868, má prevádzky vo viac ako 40 krajinách a udržiava si vedúce postavenie na trhu v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Ak máte záujem získať viac informácií, navštívte www.metlife.com.

Už ste čítali?

Slovenskí muži nie sú galantní a ženy nevedia, kto je pravá…

Zisťovali sme za vás, ako sa v spoločnosti vhodne správať a s čím majú…

Uznávaný český pedagóg: Materské školy nevznikli pre potreby…

Špeciálny pedagóg Jiří Halda tvrdí, že materské…

Vzťahový poradca: Muž nedokáže dať žene, čo potrebuje, kým v…

Muži majú v sebe malého zraneného chlapca, ktorého musia najprv…

Psychologička: Mať pod stromčekom hračkárstvo je nezmysel. Deti…

Deťom veľa darčekov netreba, je potrebné sa im venovať. Viac o tejto téme prezradila…

Bývalý policajt: Podľa mojich indícií Kuciakovu vraždu vyšetria.…

Po 26 rokoch aktívnej služby v policajnom zbore odišiel do civilu v hodnosti…

Slovenský vedec Milan Kováč rozlúštil tisícky rokov staré tajomstvo…

Etnológ Milan Kováč skúmal staroveké mayské stavby v stredoamerickej…

Na Slovensku ju posielali na potrat, Švajčiari zachránili jej…

Bežné vyšetrenie spustilo lavínu zlých správ. Tehotná…

V prvej ČSR sa jazdilo vľavo, hlavným mestom mala byť Žilina…

Československo bolo hospodárskou veľmocou, bolo ďaleko pred najväčšími…