Dobré noviny
Slovenke zmenili let, tak sa sťažovala. Po 3 týždňoch prišla nečakaná odpoveď
Radka Turoňová
Radka Turoňová

Slovenke zmenili let, tak sa sťažovala. Po 3 týždňoch prišla nečakaná odpoveď

Ilustračné foto
Ilustračné foto — Foto: Pixabay

Magdaléna chcela letieť z Viedne do Miami, no náhla zmena aeroliniek jej spôsobila nepríjemnosti. Rozhodla sa preto ozvať a urobila dobre.

BRATISLAVA 3. augusta - Len málokedy bojujeme za svoje práva, keď sa nám ukrivdí, no Slovenka Magdaléna sa nedala. Keďže jej let na poslednú chvíľu zrušili a zmenili tak, že sa značne predĺžil, rozhodla sa napísať oficiálnu sťažnosť. Odpoveď leteckej spoločnosti by potešila každého.

Sťažovať sa oplatí

„Ak niekomu niekedy zrušili alebo zmenili let, tak určite bojujte za svoje práva!“ vyzvala v rámci facebookovej cestovateľskej skupiny Magdaléna. Keďže musela namiesto priameho spoja prestupovať a let sa jej tak predĺžil z 10 na 14 hodín, napísala do Austrian Airlines oficiálnu sťažnosť. Odpoveď je síce prišla až po troch týždňoch, no rozhodne potešila.

„Ďakujeme za vašu otvorenú a úprimnú spätnú väzbu. Je nám ľúto, že ste mali počas vašej cesty z Viedne do Miami nepríjemnosti, za ktoré sa vám ospravedlňujeme. Radi by sme vám ponúkli kompenzáciu vo výške 600 eur na osobu – pokryje vám náklady spojené s prepravou, jedlom a telefonovaním počas čakania,“ odpísala spoločnosť.

Tento príklad je tak jasným dôkazom toho, že ten, kto sa nebojí ozvať, môže získať nielen uspokojiteľnú odpoveď, ale benefity ako v tomto prípade. 

Už ste čítali?