Dobré noviny
Diváčka sa sťažovala na reklamu FunFónu. Odpoveď operátora vás dostane!
Dobré noviny
Dobré noviny

Diváčka sa sťažovala na reklamu FunFónu. Odpoveď operátora vás dostane!

FunFón nezabúda na humor ani v rámci krízovej komunikácie.
FunFón nezabúda na humor ani v rámci krízovej komunikácie. — Foto: FunFón

Sťažovateľka namietala, že v reklame je zobrazené nešetrné zaobchádzanie so svišťom v podobe jeho vytiahnutia z nory.

BRATISLAVA 11. mája - Rada pre reklamu (RPR) na svojom nedávnom zasadnutí riešila niekoľko podnetov na prebiehajúce reklamné kampane. Predmetom diskusie bol aj aktuálny televízny spot operátora FunFón k jeho službe Centofka.

Sťažovateľka namietala, že v reklame je zobrazené nešetrné zaobchádzanie so svišťom v podobe jeho vytiahnutia z nory. Rada námietky neuznala a reklamu označila nálepkou „etická“.

Video: Reklamný spot, na ktorý sa diváčka sťažovala Rade pre reklamu

 

FunFón sa na neobvyklý podnet sťažovateľky rozhodol reagovať svojsky, ako inak – s poriadnou dávkou humoru. Zábavný operátor tak nezabúda na kreativitu a nadsázku ani v čase „krízovej“ komunikácie. Pozrite, ako na podnet odpovedá.

Video: Vtipný spot ako odpoveď operátora sťažovateľke

Už ste čítali?