Dizajnér využíva známe logá na tvorbu vtipných obrázkov - Dobré noviny
Dobré noviny
Dizajnér využíva známe logá na tvorbu vtipných obrázkov

Dizajnér využíva známe logá na tvorbu vtipných obrázkov

Keď sa značky zdivočia - tak sa nazýva séria vtipných ilustrácií, ktoré sú zostavené z emblémov známych firiem.

Grafický dizajnér Salim Zerrouki oslobodzuje logá známych spoločností zo svojich strnulých póz a v sérii nazvanej When Brands Go Wild (Keď sa značky zdivočia) im vdychuje doslova nový život.

Využíva pritom iba správnu kombináciu emblémov, ktoré spolu tvoria vtipné obrázky. Zameriava sa predovšetkým na logá so zvieratami, ktoré určite dobre poznáte.

Už ste čítali?

Daniel Hassan.

Sudánsko-slovenský lekár Daniel Hassan: Mojím vzorom bol primár Blažej z Nemocnice na okraji mesta

Najkrajších 10 rokov života vraj prežil v hospici s nevyliečiteľne chorými…

Barborka Palušová. / Jedna z posledných fotiek celej rodiny.

Namiesto stužkovej jej pripravovali pohreb. Barborka si nestihla splniť veľký sen, no darovala život

Počas svojho krátkeho života bola anjelik, ktorý všade rozdával…

List od neznámeho dievčaťa zmenil jeho život. Slovák Marián sa vo Vietname zaľúbil a našiel cestu ku káve

Mal som asi naivnú predstavu, že ľudia, čo robia s kávou, sú bohatí, spomína…

Fotograf Miroslav Ondruš a jeho snímka, ktorá ohúrila verejnosť.

Lesník Miroslav Ondruš stál zoči-voči bojujúcim medveďom: Keď odišli, zachvátila ma poľovnícka triaška

Medvedica zaútočila na medveďa a ten sa dlho spamätával z toho, čo sa vlastne…

Seriálový Juan s milovanou Broňou a ich spoločnou dcérkou / Mario Cimarro v Dobrých novinách a Dobrom rádiu

Nikdy nezabudne, ako na pláži uvidel krásnu Slovenku. Mario Cimarro spoznal Broňu po mnohých omyloch

Pozrela sa na mňa s tými svojimi úžasnými modrými očami, až sa…