Veľké februárové prekvapenie: V návštevnosti viedli Dobré noviny, nestačili na ne Denník N, TREND ani Funrádio
Dobré noviny
Dobré noviny

Veľké februárové prekvapenie: V návštevnosti viedli Dobré noviny, nestačili na ne Denník N, TREND ani Funrádio

Spomedzi všetkých slovenských webov dokázali vo februári rásť iba tri. Pre väčšinu sa minulý mesiac skončil katastrofou.

Ilustračné foto. — Foto: adn

BRATISLAVA 1. marca - Dobré noviny zažili vo februári rekordnú návštevnosť. Podľa štatistík Google Analytics portál s pozitívnymi správami navštívilo 1 319 317 používateľov, ktorí spolu zobrazili 3,9 milióna stránok. Podľa iného nezávislého auditu AIMmonitor Dobré noviny navštívilo 700 506 reálnych užívateľov, ktorí spolu zobrazili 3,8 milióna stránok. S týmto výsledkom sa Dobré noviny stali desiatym najčítanejším obsahovým webom na Slovensku a celkovo osemnástym najnavštevovanejším webom spomedzi všetkých slovenských webov.

Dobré noviny sú jedným z mála portálov, ktoré dokážu kontinuálne rásť niekoľko mesiacov po sebe. Február sa vo všeobecnosti pre väčšinu webov skončil katastrofou, keď nedokázali udržať svoju návštevnosť a oproti januáru si pohoršili. Niektoré z nich pritom stratili až 12 percent užívateľov.

Ako uvádza portál zive.sk, spomedzi všetkých slovenských webov dokázali vo februári rásť iba tri - Funrádio.sk o 0,81 percenta, Markíza.sk o 5,27 percenta a Dobré noviny o 11,17 percenta, čo je najväčší rast na slovenskom internete vôbec.

Zaujímavý je aj rebríček návštevnosti obsahových webov, v ktorom tradične vedie portál sme.sk pred portálmi aktuality.sk a cas.sk. Dobré noviny sa umiestnili na desiatom mieste a nestačili na nich ani weby týždenníka TREND, Denníka N či Funrádia. Spravodajský web televízie JOJ noviny.sk dokonca vypadol z prvej tridsiatky celého slovenského internetu. Dôvodom je, že weby prezenu.sk a premuza.sk už nie sú merané súčasne s webom noviny.sk, ale prešli priamo pod web televízie JOJ. Medzi obsahovými webmi obsadili noviny.sk predposledné miesto pred virálnou stránkou startitup.sk.

Rebríček návštevnosti obsahových webov vo februári 2017.
Rebríček návštevnosti obsahových webov vo februári 2017. Foto: adn

Dobré noviny tak potvrdzujú svoju pozíciu silného spravodajského webu, ktorý napriek úzkemu zameraniu na pozitívne správy dokáže pritiahnuť pozornosť čitateľov a aj v nepriaznivých podmienkach na trhu rásť.

„Sme presvedčení, že formát pozitívneho spravodajstva má veľkú budúcnosť a rastúca tendencia našej návštevnosti to potvrdzuje. Je nám cťou, že sme tento formát priniesli na Slovensko ako prví a darí sa nám ho úspešne prevádzkovať už piaty rok,“ reagoval na výsledky februárovej návštevnosti manažér Dobrých novín Róbert Sedlák.

Dobré noviny vznikli v lete 2012 a sústredia sa výhradne na pozitívne správy. Mesačne ich číta priemerne milión používateľov, na Facebooku majú asi 100-tisíc fanúšikov. Koncom roka 2016 Dobré noviny uvoľnili svoj obsah aj pre ostatné weby, ktoré ho môžu voľne preberať v rámci platformy Agentúra DN.

Už ste čítali?

Slovenka svojimi šperkami očarila Meghan Markle. Jej tvorba…

Jej šperky inšpirované Slovenskom sa tešia veľkej obľube aj v…

Ženy bojujúce s rakovinou: Prísť o prsia či vlasy nie je hanba.…

Brošne s motívom kozy vznikli z osobnej skúsenosti troch kamarátok.…

Pani Eva skrášľuje sama vo voľnom čase okolie svojej bytovky.…

Pestré farby, kamienky či kvietky. Takáto krása sa pred bytovkami nevidí…

Peter Nagy: Snažiť sa zapáčiť tínedžerom by bolo trápne. Robím…

Skladba Profesori Indigo mala v skutočnosti už sedem rokov, keď sa z nej zo dňa na deň stal…

Radana má sklerózu multiplex. Keď jej ju diagnostikovali, nevedela…

Ľudia neraz o tomto ochorení nechcú rozprávať. 

Logopedička: Mamička vie správnu reč dieťaťa ovplyvniť už tesne…

Detí, ktoré majú problémy s rečou či artikuláciou, je v…

Uznávaný český pedagóg: Mama je doma kráľovná, nie slúžka. Zariadiť…

Vysokoškolský pedagóg, spíker a lektor Marek Herman pre Dobré…

Sima Martausová: To, že môžem spievať a skladať piesne, vnímam…

Úsmevom pozitívne naladí nejedného človeka a charakterizuje…