Dobré noviny
Slováci v novej ére retailu
TASR
TASR

Slováci v novej ére retailu

— Foto: Pygmalios, s.r.o.

Jeden zákazník - Jeden trh - Jeden obchod.

Bratislava 31. januára (OTS) - Motto najvýznamnejšej konferencie o retaile v strednej Európe Retail Summit 2017 v Prahe potvrdzuje, že všetko je prepojené. Slovenská spoločnosť Pygmalios počas dvojdňového programu predstaví unikátne riešenia a naživo aj ukážky retailovej analytiky, ktoré posúvajú retail do novej éry.

Technologická revolúcia. Industry 4.0. Globálne zmeny. Menia sa spôsoby práce, výroby, mení sa dopyt, ponuka aj nákupné správanie. Svet je akoby plochý – splošťuje ho vzájomná prepojenosť. Ľudí aj vecí. Práve internet vecí (IoT) je kľúčom k poznaniu zákazníka. O internete vecí budú hovoriť Roman Janovič, Partner Regional Sales Manager CZ & SK zo spoločnosti Cisco a Michal Tomčík, Director of Business Development zo slovenského start-upu Pygmalios už v úvodnej časti hlavného programu konferencie.

Vzdialenosť a čas sa skracujú.

Hranice a rozdiely sa strácajú.

Dnešný zákazník nerozlišuje medzi on-line a off-line.

Chce nakupovať kedykoľvek a kdekoľvek.

Aký má IoT praktický zmysel v takomto plochom, prepojenom svete?

Dokáže riešiť biznis problémy v predajniach v dobe „prepojeného života“ a nového digitálneho zákazníka?

Predznamenáva globálny štart novej etapy retailu?

Foto: Pygmalios
 

Priaznivci Retail Summitu 2017 sa odpovede dozvedia počas druhého dňa samitu v samostatnej sekcii nazvanej „Internet of Things: Ďalšia veľká príležitosť pre retail“. Môžu sa tešiť aj na reálne príklady z praxe. Ukážky analýz fyzického správania účastníkov konferencie budú prezentované dokonca naživo s využitím technológií nainštalovaných priamo v kongresovom centre. Prednášajúci, vrátane zástupcov Pygmalios, sa budú venovať technológiám a ich využitiu v marketingu, merchandisingu a v prevádzke, ako aj návratnosti investícií. Zároveň poukážu na to, čo čaká retail v blízkej budúcnosti. Michal Tomčík z Pygmalios tvrdí: „Do retailovej praxe uvádzame spolu s IoT nové metriky a inovatívne nástroje. Naše riešenia dokážu presne zmerať to, čo retaileri doteraz intuitívne odhadovali. Riadenie na základe kvalitných dát získaných v reálnom čase má preukázateľný vplyv na zvýšenie tržieb a spokojnosť zákazníkov. V novej ére retailu bude hať analytika nezastupiteľnú a kľúčovú úlohu.

Už ste čítali?