Reklama, pri ktorej zabudnete, že niečo predáva. Ukáže pravú lásku otca a dcéry
Reklamy sú väčšinou otravné, no, našťastie, vyskytujú sa aj také, pri ktorých celkom zabudnete, že sa pozeráte na výsledok šikovného marketingu. Táto reklama od Toyoty predstavuje skôr dojemný príbeh otca a dcéry a áut, ktoré s nimi prežili šťastné i vypäté situácie. Príbeh najprv rozpráva očami otca a potom aj očami dcéry. Je však urobený tak citlivo a dojemne, že hrču v krku budete mať pri jej sledovaní aj vy.
Reklama s názvom Loving Eyes, čo sa dá preložiť ako Milujúce oči, zachytáva životné situácie z dvoch rôznych uhlov pohľadu, no všetky sa odohrávajú v autách jednej rodiny. Láska, bezpečnosť a istota - presne toto vo vás táto emotívna reklama možno vyvolá.