Dobré noviny
Hymnu bratislavského regiónu zaradili medzi najlepšie. Pozrite si klip
Dobré noviny
Dobré noviny

Hymnu bratislavského regiónu zaradili medzi najlepšie. Pozrite si klip

Song „Living the life“ produkoval Viktor Hazard a Mišo Biely.

BRATISLAVA 15. novembra - Bratislavský samosprávny kraj a Krajská organizácia cestovného ruchu Bratislava Region Tourism predstavili v lete 2015 pesničku „Living the life“, ktorá sa stala hymnou regiónu. Pesnička spolu s klipom predstavuje tie naj destinačné atraktivity regiónu. Už zajtra zabojuje v súťaži PR projektov – PROKOP 2016.

„V klipe k pesničke Living the life sme predstavili bratislavský región ako atraktívnu lokalitu pre každého turistu. Či už vyhľadáva aktívne strávený víkend, alebo pohodový večer v dobrej spoločnosti a s kvalitným vínom. Bratislavský kraj skrátka treba zažiť,“ vyjadril sa k umiestneniu KOCR BRT na shortliste PROKOP 2016 predseda Bratislavského samosprávneho kraja Pavol Frešo.

Krajská organizácia cestovného ruchu Bratislava Region Tourism (Turizmus regiónu Bratislava) sa so svojím projektom „Living the life“ dostala na shortlist súťaže PR projektov PROKOP 2016 v špeciálnej kategórií Regional community relations. V nej dostávajú ocenenie projekty zamerané na vytváranie dlhodobých vzťahov medzi samosprávou a jej obyvateľmi, či príslušníkmi určitej komunity. Takýmto nástrojom je pre Bratislavský samosprávny kraj práve projekt „Living the life“.

„Living the life nie je len hymnou kraja, je to aj heslo, s ktorým predstavujeme región aj na zahraničných turistických veľtrhoch. Hlavnou myšlienkou celej kampane je užívanie si všetkého, čo región ponúka. Všetko to však treba zažiť, nie iba skúsiť či pozrieť si. Bratislavský región treba zažiť na vlastnej koži. Je pre nás cťou, že sa tento projekt dostal medzi tie najlepšie komunikačné projekty minulého roka,“ vysvetlil hlavný motív kampane výkonný riaditeľ KOCR BRT Lukáš Dobrocký.

Song „Living the life“ produkoval Viktor Hazard a Mišo Biely. Pieseň je aj v playliste rádia Europa 2. Po uvedení piesne nasledoval kompletný rebrandig prezentačných produktov bratislavského regiónu. Heslo Living the life sa tak dostalo na tričká, klobúky, šálky či prezentačné stánky.

SLEDUJTE POZITÍVNE SPRÁVY Z BRATISLAVSKÉHO KRAJA NA FACEBOOKU!

Už ste čítali?