Dobré noviny
Slováci obľubujú pozitívne správy. V januári ich čítalo vyše milión ľudí
Dobré noviny
Dobré noviny

Slováci obľubujú pozitívne správy. V januári ich čítalo vyše milión ľudí

Ilustračné foto
Ilustračné foto — Foto: DN

Portál Dobré noviny, zameraný výhradne na pozitívne správy, v januári prekonal hranicu jeden milión čitateľov. Rozšíri preto redakciu a spustí ďalšie tematické weby.

BRATISLAVA 1. februára – Spravodajský portál www.dobrenoviny.sk, ktorý sa zameriava výhradne na pozitívne správy, sa teší čoraz väčšej návštevnosti. Rastový trend potvrdil aj v januári, kedy si v návštevnosti medziročne polepšil o 33,28% a získal 1 002 669 unikátnych návštevníkov. Portál tak po prvýkrát pokoril hranicu jedného milióna čitateľov. Vyplýva to z meraní Google Analytics.

Sme nesmierne radi, že myšlienka, ktorej veríme už takmer štyri roky, sa ukazuje ako správna. Ľudia na Slovensku chcú čítať viac pozitívnych správ a prestáva im vyhovovať spravodajstvo preplnené politickými kauzami, násilím a nešťastím. V tejto misii preto budeme pokračovať,“ povedal na margo rekordnej návštevnosti Dobrých novín ich manažér Róbert Sedlák. Zároveň informoval, že portál v nasledujúcich týždňoch čakajú viaceré zmeny. „Dokončujeme dlho očakávaný redizajn webu a postupne spustíme ďalšie tematické stránky, ktoré rozšíria naše doterajšie portfólio. V neposlednom rade v priebehu februára po roku opäť rozšírime našu redakciu, do ktorej prijmeme nových kolegov, aby sme čitateľom priniesli ešte viac kvalitných a pozitívnych informácií,“ zhrnul Róbert Sedlák.

 

Prečítajte si viac:

Dobré noviny hľadajú redaktorov a online editorov

 

 

Portál Dobré noviny začal prinášať prvé pozitívne správy 28. mája 2012. Vznikol na základe predchádzajúcej petície občanov za viac pozitívnych správ v médiách, pod ktorú sa za mesiac podpísalo zhruba 12-tisíc občanov.

Každodenný prehľad pozitívnych udalostí, ktoré môžu čitateľov povzbudiť alebo inšpirovať, prinášajú Dobré noviny ako protiváhu k tragickým a deprimujúcim informáciám, ktoré sa v niektorých médiách objavujú čoraz častejšie.

Už ste čítali?