Reklama na žuvačky dojíma celý svet. Získa si aj vás?
Vďaka svojej nápaditosti si reklama získala divákov po celom svete.

Reklamy v televízii považuje väčšina divákov za otravné a nepríjemné. Z času na čas sa síce vyskytne aj svetlá výnimka v podobe reklamy, ktorá diváka zaujme či pobaví, ale obvykle to nie je žiadna sláva. Nedá sa povedať, že ľudia by reklamy so záujmom vyhľadávali. Až na túto.
Najnovšia reklama na žuvačky sa od bežných reklám naozaj líši a u divákov si získala veľkú obľubu. V necelých dvoch minútach totiž rozpráva krátky, ale dojímavý príbeh lásky, v ktorom však šikovne prezentuje svoj produkt. Stala sa tak dôkazom toho, že aj reklama si môže získať priaznivcov, a dokonca sa stať aj hitom internetu. Chce to len trochu snahy a dobrý nápad.