Dobré noviny
Záujem o dovolenku na Slovensku má zvýšiť rozhlasová kampaň
TASR
TASR

Záujem o dovolenku na Slovensku má zvýšiť rozhlasová kampaň

Kampaň agentúra cieli na domáce Slovensko a susednú Českú republiku.

Ilustračné foto Foto: TASR/Oliver Ondráš

Bratislava 5. augusta (TASR) – Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) spúšťa rozhlasovú kampaň. Počas rozbehnutej letnej turistickej sezóny chce inšpirovať ľudí, aby strávili dovolenku na Slovensku. Informovala o tom v tlačovej správe.

Kampaň agentúra cieli na domáce Slovensko a susednú Českú republiku. Doma spolupracuje s FUN rádiom, u západných susedov so stanicou Frekvence 1. Poňala ju ako súťaž. Dvojica v oboch krajinách vyhrá cestu okolo Slovenska.

Putovanie dvojíc bude sprevádzané každodennými úlohami vymyslenými poslucháčmi rádií. O svojej ceste budú cestovatelia – reportéri rádií referovať v cestovateľskom denníku. "Poskytnú motiváciu pre tých, ktorí sa na dovolenku ešte len chystajú," spresnil hovorca agentúry Martin Šebesta.

„Česi a Slováci tvoria najväčšiu skupinu dovolenkárov u nás,“ vysvetlila generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová. Cestovateľskou hrou chcú podľa jej slov „inšpirovať cestovateľov v oboch krajinách, aby nasledovali súťažnú dvojicu a užili si relax na Slovensku“.

Vybrané dvojice budú po Slovensku cestovať tri týždne - od 25. augusta do 14. septembra. Záujemcovia môžu uspieť na základe zaslania svojich videovizitiek.

Počas prvého štvrťroka 2014 poklesol počet českých turistov ubytovaných na Slovensku. Štatistika SACR ukazuje, že ich k nám prišlo 79 tisíc. V prvom kvartáli 2013 to bolo takmer 95 tisíc. Z celkom štyroch miliónov turistov ubytovaných vlani na Slovensku tvorili domáci turisti viac ako polovicu (2,38 milióna).

Už ste čítali?