Stačilo ju nalepiť na okno a čakať. Papierová hviezda pobláznila tisícky Slovákov, riešila ju aj polícia

Nielen deti z okna vyzerali modré autá s hliadkou v nádeji, že vyhrajú.
Súťaž fungovala niekoľko rokov, vždy 40 dní v jednom roku. Po celej republike v tom čase chodil špeciálny tím v modrom aute, ktorý navštevoval počítačom náhodne vybranú domácnosť a zisťoval, či majú okno vyzdobené hviezdou.Šťastných výhercov potom prezentovali na obrazovkách televízie. „Tá akcia bola taká výnimočná, že dokonca samotná polícia k nej organizovala tlačové besedy,“ poznamenal Kuna s tým, že sa situáciu často snažili využiť aj podvodníci.
„Vytipovali si starších ľudí s hviezdou v okne, zaklopali im a zablahoželali, že vyhrali. Natešení starší ľudia ich pustili k sebe priamo domov, kde sa nemohli mladšej presile brániť, kde ich obrali o peniaze a čokoľvek cenné. Nestlé nakoniec zorganizovalo päť ročníkov súťaže, ten posledný v 2009," dodal marketér s tým, že značke sa počas kampane znásobili predaje takým spôsobom, že ju sám do dnešného dňa považuje za najgeniálnejšiu reklamnú kampaň, aká kedy na Slovensku a v Česku bola.