Stačilo ju nalepiť na okno a čakať. Papierová hviezda pobláznila tisícky Slovákov, riešila ju aj polícia
Nielen deti z okna vyzerali modré autá s hliadkou v nádeji, že vyhrajú.
Stačilo do okna nalepiť papierovú hviezdu, nakúpiť zásoby sladkostí a čakať, či pri našom dome nezastaví modré auto s Orion hliadkou. Všetko v nádeji, že sa na nás usmeje šťastie a vyhráme. Spomínate si ešte na reklamu, ktorá kedysi pobláznila tisícky domácností? Reklamný symbol ľudia dobrovoľne na okná lepili niekoľko rokov.
Vystrihnúť, nalepiť a čakať
V roku 2001 čokoládovňa Orion zaujala jedinečnou marketingovou kampaňou – do schránok rozoslala leták s papierovou hviezdou. Stačilo ju vystrihnúť, nalepiť na okno tak, aby ju bolo z ulice čo najviac vidieť a čakať.
Ako uviedol na svojom blogu marketér Filip Kuna, jednoduchý koncept doslova pobláznil. Nielenže si ľudia na okná lepili logo spoločnosti, ale navyše nakupovali do zásob sladkosti danej značky. Za hviezdu v okne totiž ľudia získali 25-tisíc slovenských korún a za každý nerozbalený výrobok od Orionu potom po piatich tisícoch. Celkovo mohli dostať maximálne 100-tisíc.