Ľudia neveria, že najkrajšia vianočná reklama je zo Slovenska. Dievčatká z dvoch bublín spájajú ľudí - Dobré noviny
Dobré noviny
Ľudia neveria, že najkrajšia vianočná reklama je zo Slovenska. Dievčatká z dvoch bublín spájajú ľudí
Simona Gálová
Simona Gálová

Ľudia neveria, že najkrajšia vianočná reklama je zo Slovenska. Dievčatká z dvoch bublín spájajú ľudí

— Foto: Reprofoto YouTube - Telekom SK

V reklame si každý nájde svoj vlastný odkaz.

„Kde končia bariéry, vznikajú spojenia,“ tak znie heslo novej reklamy jedného zo slovenských operátorov, ktorá je v obehu len od začiatku novembra, no ľudia o nej hovoria ako o najkrajšej vianočnej reklame. „Nikto nebude veriť, že je to reklama zo Slovenska,“ napísal na sociálnych sieťach Jaroslav Vígh z reklamnej agentúry Saatchi & Saatchi, ktorá sa postarala o silné posolstvo aj bez slov.

Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1072282724498409&set=a.374586417601380

Dve bubliny

Reklama vyzerá ako moderná rozprávka o dvoch dievčatách, ktoré žijú v oddelených svetoch. Jedna je oblečená v červenom, druhá v modrom a aj keď sú si navzájom sympatické, delí ich sklenená bariéra aj nedôvera rodičov voči tomu druhému dievčatku. Napriek tomu vznikne medzi nimi skutočné priateľstvo a to až natoľko, že sú ochotné zničiť svoje bubliny a byť si bližšie.

„V čase, keď sa svet zdá byť viac rozdelený ako kedykoľvek predtým, by nám všetkým pomohlo nájsť vzájomné spojenie a porozumenie. Ak sa otvoríme ľuďom mimo našej bubliny, možno zistíme, že v skutočnosti nie sme až takí odlišní,“ hovorí posolstvo dojemnej reklamy, v ktorej si ľudia nájdu to svoje. Jaroslav Vígh z agentúry Saatchi & Saatchi uviedol, že reklama je štruktúrovaná tak, aby si každý našiel vlastnú interpretáciu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Marketing & Media (@marketingamedia)

Mnohí ju vnímajú ako odkaz na konflikty ako rusko-ukrajinská vojna, americké voľby či rozdelenie spoločnosti počas pandémie. „Nádhera, ja dúfam, že vždy budú ľudia, ktorí budú rúcať bubliny s láskou, nenásilne,“ napísala v komentároch pod videom fanúšička Mária.

Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1060685479393593&set=pb.100063564536954.-2207520000&type=3

Reklama s oscarovým víťazom

Ako priznali z agentúry Saatchi & Saatchi pre portál Closer, o vianočnú kampaň bojovali v medzinárodnom tendri s ďalšími piatimi agentúrami, no nakoniec vyhral slovenský nápad. Na samotnom natáčaní sa nakoniec podieľal dvestočlenný štáb a medzi nimi aj oscarový víťaz.

Článok pokračuje na ďalšej strane...

Časť 1 / 2

Už ste čítali?

Daniel Hassan.

Sudánsko-slovenský lekár Daniel Hassan: Mojím vzorom bol primár Blažej z Nemocnice na okraji mesta

Najkrajších 10 rokov života vraj prežil v hospici s nevyliečiteľne chorými…

Barborka Palušová. / Jedna z posledných fotiek celej rodiny.

Namiesto stužkovej jej pripravovali pohreb. Barborka si nestihla splniť veľký sen, no darovala život

Počas svojho krátkeho života bola anjelik, ktorý všade rozdával…

List od neznámeho dievčaťa zmenil jeho život. Slovák Marián sa vo Vietname zaľúbil a našiel cestu ku káve

Mal som asi naivnú predstavu, že ľudia, čo robia s kávou, sú bohatí, spomína…

Fotograf Miroslav Ondruš a jeho snímka, ktorá ohúrila verejnosť.

Lesník Miroslav Ondruš stál zoči-voči bojujúcim medveďom: Keď odišli, zachvátila ma poľovnícka triaška

Medvedica zaútočila na medveďa a ten sa dlho spamätával z toho, čo sa vlastne…

Seriálový Juan s milovanou Broňou a ich spoločnou dcérkou / Mario Cimarro v Dobrých novinách a Dobrom rádiu

Nikdy nezabudne, ako na pláži uvidel krásnu Slovenku. Mario Cimarro spoznal Broňu po mnohých omyloch

Pozrela sa na mňa s tými svojimi úžasnými modrými očami, až sa…