Ľudia neveria, že najkrajšia vianočná reklama je zo Slovenska. Dievčatká z dvoch bublín spájajú ľudí

V reklame si každý nájde svoj vlastný odkaz.
„Kde končia bariéry, vznikajú spojenia,“ tak znie heslo novej reklamy jedného zo slovenských operátorov, ktorá je v obehu len od začiatku novembra, no ľudia o nej hovoria ako o najkrajšej vianočnej reklame. „Nikto nebude veriť, že je to reklama zo Slovenska,“ napísal na sociálnych sieťach Jaroslav Vígh z reklamnej agentúry Saatchi & Saatchi, ktorá sa postarala o silné posolstvo aj bez slov.
Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1072282724498409&set=a.374586417601380
Dve bubliny
Reklama vyzerá ako moderná rozprávka o dvoch dievčatách, ktoré žijú v oddelených svetoch. Jedna je oblečená v červenom, druhá v modrom a aj keď sú si navzájom sympatické, delí ich sklenená bariéra aj nedôvera rodičov voči tomu druhému dievčatku. Napriek tomu vznikne medzi nimi skutočné priateľstvo a to až natoľko, že sú ochotné zničiť svoje bubliny a byť si bližšie.
„V čase, keď sa svet zdá byť viac rozdelený ako kedykoľvek predtým, by nám všetkým pomohlo nájsť vzájomné spojenie a porozumenie. Ak sa otvoríme ľuďom mimo našej bubliny, možno zistíme, že v skutočnosti nie sme až takí odlišní,“ hovorí posolstvo dojemnej reklamy, v ktorej si ľudia nájdu to svoje. Jaroslav Vígh z agentúry Saatchi & Saatchi uviedol, že reklama je štruktúrovaná tak, aby si každý našiel vlastnú interpretáciu.
Mnohí ju vnímajú ako odkaz na konflikty ako rusko-ukrajinská vojna, americké voľby či rozdelenie spoločnosti počas pandémie. „Nádhera, ja dúfam, že vždy budú ľudia, ktorí budú rúcať bubliny s láskou, nenásilne,“ napísala v komentároch pod videom fanúšička Mária.
Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1060685479393593&set=pb.100063564536954.-2207520000&type=3
Reklama s oscarovým víťazom
Ako priznali z agentúry Saatchi & Saatchi pre portál Closer, o vianočnú kampaň bojovali v medzinárodnom tendri s ďalšími piatimi agentúrami, no nakoniec vyhral slovenský nápad. Na samotnom natáčaní sa nakoniec podieľal dvestočlenný štáb a medzi nimi aj oscarový víťaz.