Dobré noviny
Pre ich nízke ceny chodíme až za hranice. Na Slovensko mieri superlacný diskont z Poľska
Simona Gálová
Simona Gálová

Pre ich nízke ceny chodíme až za hranice. Na Slovensko mieri superlacný diskont z Poľska

Ilustračná fotografia.
Ilustračná fotografia. — Foto: TASR - Lukáš Grinaj; Profimedia

Najväčšou konkurenciou bude Biedronka najmä pre nemecký diskont Lidl.

Veci sú čoraz drahšie a časy čoraz ťažšie. Mnoho Slovákov preto víta otváranie obchodov, kde je možné nakúpiť bez toho, aby to zabolelo peňaženku. Ako informoval Denník E, o otváraní prvých predajní na Slovensku uvažuje poľská sieť supermarketov Biedronka, ktorá je známa svojimi diskontnými cenami, pre ktoré sú Slováci ochotní cestovať až do Poľska. Slovenských zákazníkov chce lákať nižšími cenami a ponukou výrobkov z Poľska.

Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/photo/?fbid=143974138615754&set=bc.AbpzLSi4Xv3swF6YNRFRVXV6mCZEf3fcL7lF_y09Esjp7AQg65fWNNkgl7Cp-jFb9OY_nnDKEgAvcX-UihQ4DfB8ekstsVbes-FGTEmTaYJYZcSWfdEFkFKSFAL_FYWKGPyyImF_7vgFfL0XckMw7OMc&opaqueCursor=AbrtvPCAqdaz8PNeV4oXWbZpZ4XKNBUc6oEiqkjPtq4ynUHKsR0CvjrmkZ0UjhlcBPPEbFod0NC2jlR_GqFCx6KqqpXwM5vJUnKzGOUM_j9T7OdUe2fKogMkZALCa0oNTKhwZoNXqQoBRRLE0Gtl3dXp4rKEL37X9LzanD-m9TM8sz23azzHHEmuh8MdCTvQYRPopwG1H838YIz9tP8kf5_JcdQB6tOvtpz-eKZKU33XPba9_9Mg70MWc0F40ISwv3eIFg004tXmZjxCyYCpA-w2LcSpGwVvTGOdupLv1oU820k8D8Z_aHtnC3xnINNvknAjZtQG8IWf3Pf0ATex5fp-5JB1rG7_tBTajM3S8wla8Gw5UsO7gAgpexyB4GdfTC_aByDNVQOz0jQcwajU09JLDTrS0cmFHY8tyxuH32og0Ihc7EilZHisS0AE1lmmWxRLjKfRzCPuaVoEgQJICJOeH2uzL4g1lNg1a6vZRZcHzb5tZ6Sx3-6aUTNTL5yCbnaGcxtmW73RNfN1tm_uLbU0mPoA09GdMYM_0eYpOttkD4J4icVguySGchv8GAW9TRgyE42xwK--mKWeql6mNKI_ostNhJK7rIyWQZwOEMCp-H7MVLCyrMB8tPWXqH0bNJyk-gXFfk4uBaIIm3O6pgELCnSR0Y6JCeCTNSdfPe9lVQ

Slováci obchod dobre poznajú

„Slovensko je krajina susediaca s Poľskom a má podobnú nákupnú kultúru. Veľa Slovákov prekračuje hranice a prichádza do Poľska za nákupmi do Biedronky, preto zvažujeme naše investície práve v tejto krajine,“ uviedol pre ItalianFOOD.net generálny riaditeľ Biedronky Jeronimo Martins Luis Araujo s tým, že na Slovensku spustili investičný proces a podnikli prvé kroky.

„Vždy sme hovorili o našej internacionalizácii a rozširovaní a teraz je ten moment, keď podnikáme konkrétne kroky, aby sa tieto vyhlásenia stali skutočnosťou,“ vysvetlil Araujo. Podľa jeho slov budú aj na Slovensku robiť všetko preto, aby zákazníkom ponúkli produkty za čo najnižšie ceny.

Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/BiedronkaCodziennie/photos/a.1297392590298452/5557197484317920

Konkurencia pre Lidl

„Inflácia je nebezpečná, preto s ňou budeme bojovať tak, že budeme chrániť kúpnu silu našich zákazníkov. Inflácia je najvyššou daňou, ktorá zaťažuje najmenej majetných a znižuje konkurencieschopnosť firiem. Budeme pracovať na tom, aby bol druhý polrok, ​​ktorý sľubuje, že bude náročný, znesiteľný,“ odkázal generálny riaditeľ Biedronky, ktorá je na slovenské pomery veľmi veľkou firmou. Jej tržby v Poľsku presahujú tržby 12 miliárd eur, pričom na Slovensku siete Lidl, Tesco či Jedna ročne dosiahnu jeden a pol miliardy eur.

Aj pre tento veľký rozdiel sú slovenskí obchodníci v strehu, pretože vstup Biedronky na slovenský trh by mohol poriadne zamiešať karty. Najväčšou konkurenciou by bola najmä pre nemecký diskont Lidl, no ovplyvní aj ostatných obchodníkov.

Kde bude prvá predajňa?

Článok pokračuje na ďalšej strane:

Časť 1 / 2

Už ste čítali?