Dobré noviny
Obchod so superlacnými vecami nebude len v Bratislave. Na veci za euro sa tešia aj v ďalších mestách
Simona Gálová
Simona Gálová

Obchod so superlacnými vecami nebude len v Bratislave. Na veci za euro sa tešia aj v ďalších mestách

Ilustračná fotografia
Ilustračná fotografia — Foto: Action; Pexels - Karol Czinege

Dobré a lacné ide ruka v ruke, hovorí vedenie diskontu Action.

Len pred mesiacom sme informovali o príchode nového obchodného reťazca, kde je možné nakúpiť bez toho, aby to zabolelo peňaženku. Holandský diskontný reťazec Action neotvorí svoju pobočku len v Bratislave, ako pôvodne avizoval, ale aj v ďalších slovenských mestách.

Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/actiondotcom/photos/a.411817749152424/723273831340146

Naprieč Slovenskom

Hospodárske noviny uviedli, že firma hľadá manažment pobočky nielen do hlavného mesta, ale aj do Zvolena, Martina a na východ Slovenska. Expanziu reťazca prezradili inzeráty s pracovnými miestami, medzi ktorými je aj pozícia regionálneho manažéra, ktorý bude zodpovedný za otváranie a chod nových obchodov v Košickom a Prešovskom kraji.

„Presný počet predajní zatiaľ spresniť nemôžem, budeme sa však sústrediť na to, aby sa Action na Slovensku dobre etabloval,“ povedal pre Hospodárske noviny generálny riaditeľ spoločnosti pre Českú republiku Peter Juliš. Aj keď Action nepovedal finálny počet miest, v ktorom otvorí obchody, zdá sa, že chce expandovať naprieč celým Slovenskom. V susednom Česku napríklad otvorili za dva roky 33 predajní.

Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/actiondotcom/photos/a.411817749152424/519353331732198/?type=3

Prvá Bratislava

Ako informovali Hospodárske noviny, prvá pobočka u nás sa bude nachádzať v Bratislave a otvoria ju budúci rok. „Vstúpili sme do Talianska a Španielska a výrazne sme expandovali v Českej republike. Vytvorili sme aj viac ako päťtisíc nových pracovných miest a umožnili stovkám kolegov posunúť sa ďalej,“ informovali v inzeráte, v ktorom hľadajú vedúceho a zástupcov do bratislavskej predajne.

Nový diskont na našom trhu predstavuje konkurenciu najmä pre podobné spoločnosti, ako sú PEPCO a KiK. Majú podobný sortiment, no holandská firma sa chváli tým, že každý týždeň predstavia 150 nových produktov. Okrem toho v obchode zákazníci nájdu 1 500 produktov pod jedno euro a deväť z 10 produktov má cenu pod päť eur.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa @action.cz

„Udržujeme naše ceny nízke a sprístupňujeme udržateľnosť každému. Takto každý deň dokazujeme, že dobré a lacné ide ruka v ruke,“ vysvetlilo vedenie firmy. Podľa marketingového odborníka Roberta Le Veneura v reťazci Pepco nakupuje vyššia stredná trieda, zatiaľ čo diskont Action je určený pre nižšiu strednú triedu.

Čo všetko v tomto obchode nájdeme

Článok pokračuje na ďalšej strane:

Časť 1 / 2

Už ste čítali?