Konica Minolta pomáha s digitalizáciou zákazníckej komunikácie spoločnosti Packeta
Inzercia
Inzercia

Konica Minolta pomáha s digitalizáciou zákazníckej komunikácie spoločnosti Packeta

Zrýchlenie, zjednodušenie a automatická kontrola reklamačného procesu, to sú hlavné prínosy interaktívneho formulára od Konica Minolta, ktorým spoločnosť Packeta výrazne zlepšuje a zrýchľuje komunikáciu so zákazníkmi.

— Foto: Packeta

Digitálne inovácie vytvárajú užívateľsky prívetivé prostredie. Zákazníci môžu napríklad  potvrdiť reklamáciu elektronickým podpisom, čím odpadáva doterajšie nevyhnutné ručné vyplnenie, skenovanie formulára a odosielanie e-mailom. Riešenie Konica Minolta využíva skupina Packeta vo všetkých krajinách kam doručuje svoje zásielky.

„Predtým sa bežne stávalo, že zákazník napríklad zle vyplnil číslo účtu, alebo zabudol priložiť nejakú prílohu. V takomto prípade sme ho museli opätovne kontaktovať a vymeniť si niekoľko e-mailov. To samotný reklamačný proces komplikovalo, spomaľovalo a zbytočne vznikali ďalšie náklady. Nový formulár všetkým týmto potencionálnym problémom predchádza. Celý proces automaticky kontroluje a zrýchľuje. Sme radi, že teraz je pre našich zákazníkov komunikácia s Packetou a ďalšími spoločnosťami v skupine Packeta jednoduchšia, rýchlejšia a užívateľsky  príjemnejšia,“ konštatuje  Olívia Gemzová, manažérka zákazníckeho servisu a dodáva: „S technológiami od Konica Minolta môžeme elektronický podpis uplatniť aj v rámci ďalších interných a externých procesov Packety, kde sú doteraz potrebné papiere. Nasadené riešenie je totiž vo forme SaaS v našom vlastnom cloudovom systéme a je univerzálne využiteľné pre zachovanie maximálnej bezpečnosti a kontroly nad dátami.“

„Požiadavkou mnohých zákazníkov bola digitalizácia reklamačných dokumentov. S využitím technológie elektronického podpisu Signi sme však dosiahli riešenie, pri ktorom ani žiadny dokument určený na zdigitalizovanie nevznikne. Spoločnosti Packeta sme tak pomohli zjednotiť a zrýchliť reklamačný proces a jej zákazníkom sme ušetrili čas kompletným prevodom reklamácie do on-line prostredia,“ konštatuje Petr Atanasčev, riaditeľ produktového marketingu Konica Minolta.

Nový reklamačný formulár je plne interaktívny a vyžaduje iba údaje potrebné pre daný typ reklamácie. U nich navyše automaticky kontroluje ich správne a kompletné vyplnenie. Vďaka elektronickému podpisu tak odpadá predchádzajúce nutné skenovanie podpísaného dokumentu a odosielanie formulára e-mailom. Naviac nevyžaduje inštaláciu žiadneho programu, alebo aplikácie a zákazníci Packety ho môžu využiť pri vypĺňaní reklamácie vo webovom rozhraní na počítači, alebo mobilnom telefóne.

Packeta zjednodušuje pomocou nového riešenia taktiež aj reklamačný proces v prípade zásielok zo zahraničia. Ten je aktuálne totožný pre celú skupinu Packeta a reklamáciu tak je jednoduché podávať na riešenie do inej krajiny pri zachovaní histórie. Vyplnenie formulára je možné v siedmych jazykových mutáciách, ktoré je možné prepínať aj počas samotného vypĺňania. Riešenie Konica Minolta súčasne poskytuje aj vysokú bezpečnosť a ochranu jednak osobných údajov ako aj ochranu pred útokmi na internete.

Elektronický podpis je právne uznateľný pre 90 % bežnej administratívnej agendy ako sú zmluvy, objednávky, faktúry či odovzdávacie protokoly. Tie sú potom platné a právne záväzné na celom území EÚ. Podpisovanie dokumentov sa vďaka tejto funkcii zásadne urýchli, zlacní a zvýši sa aj aj bezpečnosť celého procesu. Konica Minolta poskytuje službu elektronického podpisu Signi nielen samostatne, ale aj ako súčasť vlastných riešení pre správu digitalizovaných dokumentov a elektronických archívov. V kombinácií s týmito riešeniami nie je potrebné teraz dokumenty ani fyzicky archivovať. To pomáha ďalej šetriť finančné náklady na prevádzku skladov, tlač ako aj energie s nimi spojené.

Všeobecne môžeme povedať, že vďaka digitalizácii dokážete znížiť náklady na spracovanie dokumentov až o polovicu. „Overili sme si, že iba zavedením vyťažovania faktúr dokážu stredne veľké spoločnosti ušetriť za rok takmer 10 000 Eur. Pri plnej digitalizácií so zrýchleným vyhľadávaním a plnou automatizáciou dokumentových procesov môžu firmy zo segmentu SMB získať ročnú úsporu 20 až 25 000 Eur,“ uzatvoril Petr Atanasčev. 

Už ste čítali?

Jusufova rodina zmenila Šamorín na hlavné mesto zmrzliny: Práškové…

Vraví sa, že Juhoslovania sú všade. Niektorí Šamorínčania…

Všeobecná lekárka Etela Janeková nezavrela ambulanciu ani na…

MUDr. Etela Janeková, PhD. od začiatku pandémie nezavrela svoju ambulanciu ani…

Východniarov lieči tento usmievavý lekár z Kene: Ľudia sú tu…

Kipchanga Chemwotei Sakong pre známych jednoducho Kip. O Slovensku dlho nič nevedel.…

Pavol Croft je slovenský Indiana Jones. Nechcelo sa mu stáť…

K histórii a umeniu mal Pavol Croft vždy blízko. Preto si ich vybral…

Aj keď je úplne nevidiaca, učí na strednej škole: Študenti sa…

Odmalička snívala o tom, že sa bude predvádzať na javisku. Košičanka…

Byt v úplnom centre Bratislavy vymenili za šťastie na dedine:…

Nie všetky pokrokové projekty začínajú výpoveďou v korporáte.…

Práca v banke ju už nenapĺňala, pustila sa do výroby ženských…

Práca v banke si vyžaduje biznis oblečenie. Dobre o tom vedela už počas vysokej…

Pre koronu prišiel o prácu, tak piekol veterníky pre záchranárov.…

Keď prišiel Matúšov kolega s nápadom piecť koláče…