Kto platí Geissenovcom ich luxus na Slovensku? Za hotely ani reštaurácie sa neskladáme z našich daní
Päťdesiatosemročný Robert, jeho o dva roky mladšia manželka Carmen a ich dve dcéry v tínedžerskom veku si od piatku užívajú návštevu Slovenska.
Podarená rodinka nemeckých milionárov si už od piatka užíva návštevu Slovenska. Robert a Carmen Geissenovci a ich dve dcéry tínedžerky prišli do našej krajiny po pozvaní, ktoré dostali na dubajskej výstave Expo od nášho ministra hospodárstva Richarda Sulíka. Dokonca si s ním dali aj halušky a rozhodnutie tak bolo spečatené. Na Slovensku bývajú v luxusných hoteloch a nechávajú sa hýčkať v špičkových reštauráciách. Čoraz viac ľudí sa však začalo pýtať, kto im nákladný pobyt vlastne financuje.
Žiadny honorár si nežiadali
Geissenovcom, známym svojím luxusným spôsobom života, prichystali počas sedemdňovej návštevy našej krajiny len to najlepšie a tak na milionárov čakali luxusné hotely, reštaurácie, nákladná preprava ale aj miesta, kam sa bežný smrteľník len tak nedostane.
Všetko s vidinou, že to bude najlepšia reklama pre Slovensko, keďže rodina má na Slovensku natáčať jeden diel do svojej vlastnej šou s názvom Geissenovci - Ťažký život milionárov. „Takáto reklama môže mať hodnotu až 100-tisíc eur,“ povedal pred časom minister hospodárstva Richard Sulík s tým, že si rodina za propagáciu Slovenska nežiada žiaden honorár.
Výdavky im platia iní, je to reklama
„Toto je jeden zo spôsobov, ako dostať Slovensko do sveta prirodzene a bez nákladov. Výdavky spojené s návštevou hradia zariadenia, ktoré rodina navštívi, pretože je to pre nich tá najlepšia reklama,“ povedal Sulík pre portál čas.sk a zároveň potvrdil, že návšteva nemeckých milionárov je skutočne úplne zadarmo.
„Slovenský turizmus zažil tvrdú dvojročnú ranu v podobe koronakrízy a každé euro od zahraničných turistov podnikatelia uvítajú. Skúsenosti ukazujú, že návštevy Geissenovcov v iných krajinách veľmi pomohli a dnes ich ľudia podnikajúci v turizme prosia, aby k nim prišli a zviditeľnili ich,“ dodal minister hospodárstva s tým, že napriek kritike a tomu, že má Slovensko aj iné problémy, nemôžeme odsúvať všetky oblasti podnikania na druhú koľaj. Tým by naša krajina docielila presný opak toho, čo po protipandemických opatreniach potrebuje.