Dobré noviny
Manažér obchodného reťazca: Keď nový zamestnanec spraví chybu, neposielame ho preč. Ja som sa vypracoval zdola
Marián Balázs
Marián Balázs

Manažér obchodného reťazca: Keď nový zamestnanec spraví chybu, neposielame ho preč. Ja som sa vypracoval zdola

Nájsť ideálneho zamestnanca vraj nie je vôbec ľahké.

V tretej vlne pandémie evidujeme, paradoxne, mimoriadne vysoký počet pracovných ponúk. Je dnes ťažké nájsť vhodných zamestnancov? Ako dnes funguje pracovná mobilita? S Mariánom Balázsom sa v našej relácii KRIŽOVATKY rozprával manažér spoločnosti Lidl Slovenská republika Miloš Kajan.

V rozhovore s Milošom Kajanom sa dozviete:

- že známy portál s pracovnými ponukami evidoval napriek pandémii rekordný počet ponúk
- že Lidl plánuje otvárať nové predajne a s tým súvisí aj zvýšený dopyt po nových ľuďoch
- či je dnes ťažké nájsť vhodných ľudí
- na čo dávajú dôraz pri prijímaní zamestnancov, napríklad predavačov/pokladníkov
- že noví zamestnanci dostávajú trénera a ich prvá chyba neznamená automatickú výpoveď
- že zamestnanci v tomto obchodnom reťazci majú možnosť cestovať na pozície do zahraničia aj postupovať v rámci firmy na Slovensku
- ako sa Miloš Kajan dostal k práci pre Lidl. Začínal úplne zdola a v ďalekom Írsku
- aká je výhoda, keď sa na manažérsku pozíciu vypracujete zdola a prečo je dôležitá pokora

 

 

 

 

Už ste čítali?