Dobré noviny
Roky nezmenili obal a nepotrebovali reklamu. Naše arašidové chrumky poznajú už tri generácie zákazníkov
Simona Gálová
Simona Gálová

Roky nezmenili obal a nepotrebovali reklamu. Naše arašidové chrumky poznajú už tri generácie zákazníkov

Arašidové chrumky.
Arašidové chrumky. — Foto: Instagram - @chrumky_sk

Tržby firmy, ktorá desaťročia vyrába kultové arašidové chrumky, môžu iné spoločnosti len závidieť.

Chrumky majú úspech aj za hranicami

Zdá sa, že jednoduchosť v podnikaní sa spoločnosti skutočne vypláca. Za rok 2020 zarobila firma niečo cez 600-tisíc eur pri tržbách, ktoré dosahovali 4 milióny eur. Podľa portálu Aktuality.sk takúto ziskovosť nemajú ani najväčšie slovenské obchodné reťazce. Zdá sa, že spojenie tradície a kvality je základným prvkom, ktorým si podnikatelia získajú srdcia slovenských zákazníkov.

Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/milujemretro.sk/photos/bc.AboMx4rsivO5a3uFDoIMNczj6Tr5gL5fF6FRPcA8EQX_1PpwUVakvn4od4DDAsUc0J0KSQpmRyEqYLKw_dgFwn1h8HK3IE-t2A3ePJAGHdhWjF80noO3rZBdHEs2PmKLXOcFXcEjwQIbf1QH6Xm5d6eo/789718414483231/?opaqueCursor=AbrrOTy2B97__r64oMYUvJ56wKCFxJuXNU1Ybx4OCpC_zgeJfRbMqcqW0rviQYmxqZPWODdcjV8zRnWo75O920HZ7EJuWuB_-ozYW0s_Z4xmrdp8NKXhV8_GA801vJ5We3cgapDZsWHBBSQ7ygpxAeQRHhrjEC-Nf6r12djd5AMCt9xPRwUopt2uHNuwwqi79NGvZtZocZKTk0nSxWygrERlxHfNYWni4FiVp7Wr3ygs_9_KgaNsgIIV3vGeCMbHwxqC0KKFfUppgKGvrb9zM0XDbijjq0RPbntldzkcv3I4j3lQgHY-1qONmGYsiZzwQ6N5TTMMLiCly9K0SijtBhjIbz2PsUdBvKpoGyMcOnHubz2TBf1W_1nr9UUL4ibalEJZ00ikj3wiNcYvClbo7q5Pd5p9Aq1vnJBeur7xUHMR4Ho4MsMEW-HchXFoS4FC0rEiU18yCYmauXFzBfmix4aLecJ7y2DGfz6DlW_z5PwdPDC3ortT9Wl_IMtKcrYmi5YUAmng5xxcJJagvoQaaN_BKXKoZVMDK9109VlcfqPPKPEOJOLDXnyX0GXWwr3ZueLZizpr04HgGt12I0TtgXtmHWdUoQOVAsfOKVV4H9jTWcjIeBHuRsiGEXeZI-KOJ0I

Arašidové chrumky si však svojou špecifickou chuťou získali aj množstvo ľudí zo zahraničia, a to najmä vďaka americkej youtuberke EmmyMadeInJapan, ktorá vo svojich videách ochutnáva rôzne kulinárske špeciality. V roku 2015 sa jej do rúk dostali aj chrumky zo Slovenska, z ktorých bola úplne unesená. „Vau. Skvelé,“ komentovala ich výraznú arašidovú chuť vo videu, ktoré si dodnes pozrelo takmer milión ľudí.

Časť 2 / 2

Už ste čítali?