Dobré noviny
Odborníčka na marketing: Štát sľúbil, že vakcína je sloboda, ale čo zaočkovaní ľudia v čiernych okresoch?
Marián Balázs
Marián Balázs

Odborníčka na marketing: Štát sľúbil, že vakcína je sloboda, ale čo zaočkovaní ľudia v čiernych okresoch?

Chaotická komunikácia štátu a útoky na odborníkov mali devastačný dopad na myslenie a názory ľudí.

Už pred rokom mnohí upozorňovali, že je najvyšší čas spustiť očkovaciu kampaň a mať ujasnenú komunikačnú a očkovaciu stratégiu. Dlho sa nič nestalo, kampaň prišla neskoro a je málo efektívna. Ako mala kampaň vyzerať a kedy mala prísť? Hosťkou Mariána Balázsa v rámci našej relácie KRIŽOVATKY bola tentoraz odborníčka na komunikáciu a marketing Simona Bubánová.

V rozhovore so Simonou Bubánovou sa dozviete:

- ako vníma hlavný slogan kampane Vakcína je sloboda
- že kampaň, ktorá má v danej chvíli zachraňovať životy, ešte nikdy nikto nerobil
- kedy bolo podľa nej treba naštartovať vakcinačnú kampaň a akým spôsobom
- že množstvo možností sa vôbec nevyužilo, príkladom je návšteva pápeža Františka
- že namiesto televíznych spotov bolo treba vytvoriť napríklad manuál komunikácie pre majitelov reštaurácií
- že komunikácia mala byť spoločenskou témou všetkých a nemala sa stať nástrojom politického boja
- aký devastačný dopad mala na ľudí chaotická komunikácia štátu a útoky na odborníkov
- ako sa líšil prístup, ktorý zvolili iné krajiny

Už ste čítali?