VIDEO: Najočakávanejšia vianočná reklama priniesla silnú dávku emócií. Jej koniec vás zaručene dojme
Romana Mináriková
Romana Mináriková

VIDEO: Najočakávanejšia vianočná reklama priniesla silnú dávku emócií. Jej koniec vás zaručene dojme

Reklama pripomína skôr krátky výpravný film. Dočkáme sa aj dojímavého romantického konca.

Najočakávanejšia reklama roka. — Foto: Youtube John Lewis

S vianočnými reklamami sa akoby vrece roztrhlo a na televíznych obrazovkách ich môžeme sledovať už niekoľko dní, dokonca týždňov. Stalo sa zvykom, že veľké množstvo z nich v sebe nesie silnú myšlienku, z ktorej sa roztápa nejedno srdce. Ale tou najočakávanejšou je už od roku 2007 jedna jediná, ktorá pomyselne spúšťa vianočnú sezónu. Pozrite si s nami tohtoročnú reklamu, ktorá vám pripomenie, že sviatky sú už za rohom. Práve táto reklama vás môže motivovať a prebudiť vo vás pravú vianočnú náladu.

Chlapec nájde svoju mimozemšťanku

Za posledných pár rokov sa z reklám, ktoré vytvára John Lewis, stali vždy mimoriadne očakávané diela. Inak to nie je ani tento rok. Aj v roku 2021 v sebe reklama ukrýva silné posolstvo a poriadnu dávku emócií – vrátane priateľstva a lásky.

Tohtoročná vianočná reklama má názov Unexpected Guest, v preklade Neočakávaný hosť a rozpráva príbeh 14-ročného chlapca Nathana, ktorý cestou zo školy zbadá padať z oblohy blikajúci objekt. Neďaleko svojho domu v lese nájde Skye, vesmírnu cestovateľku, ktorej loď havarovala. Nathan jej pomáha objaviť čaro jej prvých Vianoc. Ukazuje jej svietiace vianočné stromčeky, ponúkne ju sviatočnými koláčmi, spolu pozerajú vianočné filmy, hrajú sa na snehu. John Lewis stavil aj na čaro priateľstva a lásky, ktorá k Vianociam nepochybne patrí.

Videli ju už milióny ludí

Čakanie na reklamu od tohto známeho obchodného reťazca sa vyplatilo. Za pár dní, odkedy sa objavila na internete, ju videlo takmer dva milióny ľudí a toto číslo neustále rastie.

Za posledné desaťročie sa vianočné reklamy obchodného reťazca John Lewis stali momentom, ktorý vo svete odštartuje vianočnú nákupnú sezónu. Niekoľkominútové príbehy vždy zahrejú pri srdci. Od roku 2007 sa v nich vystriedali rôzne zvieratká a dokonca aj známe osobnosti. Za azda najvýraznejšiu reklamu je považovaná tá z roku 2018, ktorá je založená na spomienkach britskej hudobnej hviezdy Eltona Johna. Minulý rok reťazec stavil na silný pandemický odkaz láskavosti, obdarovávania a odovzdávania dobra ďalej.

Už ste čítali?

Všeobecná lekárka Etela Janeková nezavrela ambulanciu ani na…

MUDr. Etela Janeková, PhD. od začiatku pandémie nezavrela svoju ambulanciu ani…

Východniarov lieči tento usmievavý lekár z Kene: Ľudia sú tu…

Kipchanga Chemwotei Sakong pre známych jednoducho Kip. O Slovensku dlho nič nevedel.…

Pavol Croft je slovenský Indiana Jones. Nechcelo sa mu stáť…

K histórii a umeniu mal Pavol Croft vždy blízko. Preto si ich vybral…

Byt v úplnom centre Bratislavy vymenili za šťastie na dedine:…

Nie všetky pokrokové projekty začínajú výpoveďou v korporáte.…

Práca v banke ju už nenapĺňala, pustila sa do výroby ženských…

Práca v banke si vyžaduje biznis oblečenie. Dobre o tom vedela už počas vysokej…

Pre koronu prišiel o prácu, tak piekol veterníky pre záchranárov.…

Keď prišiel Matúšov kolega s nápadom piecť koláče…

Horský vodca Ján Kořínek: Ak sa stretnete zoči-voči medveďovi,…

Pre milovníkov prírody a turistov má jasný odkaz.

František prácu smetiara miluje: Nie je to voňavá robota, no…

Vnúčatám kúpil ako hračku smetiarske auto, aby im mohol ukázať,…