Dobré noviny
Obchodný reťazec reaguje na útoky: Ďakujeme našim zamestnancom za to, že čelia urážkam a stresu
Dobré noviny
Dobré noviny

Obchodný reťazec reaguje na útoky: Ďakujeme našim zamestnancom za to, že čelia urážkam a stresu

— Foto: FB: Lidl Slovensko ilustračná

Zamestnanci Lidlu sa dostávajú do nepríjemných situácií s neprispôsobivými zákazníkmi.

Mesiace epidémie netešia nikoho a každý z nás bez rozdielu túži po tom, aby sa život vrátil do podoby, ktorú sme žili pred 18 mesiacmi. Nájazdy ľudí, ktorí bez rúška a agresívne znepríjemňujú chvíle v predajni ako nakupujúcim, tak aj radovým zamestnancom. Reťazec Lidl zverejnil poďakovanie svojím pracovníkom, ktorí sa do konfrontácií so zákazníkmi dostávajú pravidelne. Apelujú na to, že epidémiu porazíme iba spoločne. Dodržiavaním preventívnych opatrení chránite seba i ostatných. V posledných dňoch boli naše zamestnankyne a zamestnanci vystavení veľkému stresu iba za to, že dodržiavali štátne opatrenia. Museli čeliť urážkam a vyhrážkam za to, že si splnili svoju povinnosť, slušne požiadali ľudí, aby si prekryli horné dýchacie cesty a keď to odmietli, obrátili sa na políciu,“ vysvetľujú v príspevku na sociálnej sieti.

Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/lidlslovensko/posts/5082018621914870

Zamestnanci by v inak riskovali vysokú pokutu pre svoju predajňu za nedodržiavanie pravidiel. Nespravili nič zlé a napriek tomu im desiatky ľudí v predajniach a ešte oveľa viac v internetových diskusiách nadávali. Stojíme na ich strane a o to isté žiadame aj vás. Prosíme zachovajme si ľudskosť a nenechajme sa ovládať vášňami,“ uzatvára Lidl.  

Už ste čítali?