Dobré noviny
Dostali výhražné správy a zrušili im veľkú objednávku. Všetko kvôli dúhovým medovníčkom
Dominik Slavkovský
Dominik Slavkovský

Dostali výhražné správy a zrušili im veľkú objednávku. Všetko kvôli dúhovým medovníčkom

— Foto: Facebook Confections

Aj najmenší dobrý čin si nakoniec nájde svoje publikum.

TEXAS 19. júna - Pre uctenie mesiacu Pride sa rozhodli na svojej sociálnej sieti zdieľať medovník s dúhovým dekorom. Nečakali však, čo bude nasledovať. Prišli o dôležitú objednávku a dostali aj nenávistné správy. Na druhý deň však prišiel zvrat.

Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/157581020981850/photos/a.548493911890557/5550671255006106/?type=3

Cukráreň v Texase zdieľala online fotku dúhových medovníkov v tvare srdiečka s popisom: "Viac LÁSKY. Menej nenávisti. Šťastný Pride pre všetkých našich LGBTQ fanúšikov. Všetci milovníci maškrtiek a šťastia sú u nás vítaní." Na druhý deň sa situácia vyhrotila a na svojich sociálnych sieťach zdieľali takýto odkaz:

"Dnešok bol ťažký, naozaj ťažký.

Stratili sme obrovské množstvo sledovateľov, kvôli dúhovému srdiečku, ktoré sme zdieľali. 

Dostali sme veľmi nenávistnú správu, kde zákazník žiadal zrušenie jeho veľkej objednávky, ktorú sme akurát dodekorovali. Mám ťažké srdce. Nečakal som, že keď budem zdieľať príspevok hovoriaci o viac láske a menej nenávisti, vyústi v takúto spätnú väzbu pre malý biznis, ktorý sa len tak tak uživí tým, že aspoň trochu zlepšuje ľuďom deň.

Ak teda máte radi naše koláčiky, zajtra ich budeme mať naozaj mnoho. Verím, že zajtrajšok bude lepší deň. "

Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=5555854097821155&id=157581020981850

V núdzi prišla pomoc

Nakoniec však všetko dobre dopadlo. Prišlo obrovské množstvo ľudí, ktorí doslova vykúpili aj posledné koláčiky, ktoré mali na sklade:

"Sme nadšení všetkými tými krásnymi slovami, ktoré ste nám poslali. Je ich toľko, že nám vôbec chvíľu potrvá ich všetky prečítať. Ako ich čítam, tečú mi len slzy šťastia. Ďakujeme aj za všetkých nových sledovateľov, konkrétne 2 500."

Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=5558573820882516&id=157581020981850

Pred ich prevádzkou vznikli obrovské rady čakajúcich ľudí a už niekoľko dní po sebe boli kompletne vypredaní. Ich iniciatívu ocenili aj v rámci Texasu. Priznávajú, že od ich vzniku pred 11 rokmi, podobný záujem o ich koláčiky ešte nikdy nebol.

Vložený príspevok z Facebooku: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=5560595817346983&id=157581020981850

 

 

Už ste čítali?