Dobré noviny
Najkrajšia vianočná reklama tohto roka je z Nemecka. Deduškov príbeh dojme aj vás
Dominika Pacigová
Dominika Pacigová

Najkrajšia vianočná reklama tohto roka je z Nemecka. Deduškov príbeh dojme aj vás

Nemecká spoločnosť DocMorris zverejnila koncom novembra takmer trojminútovú vianočnú reklamu, ktorá dojíma ľudí z celého sveta.
Nemecká spoločnosť DocMorris zverejnila koncom novembra takmer trojminútovú vianočnú reklamu, ktorá dojíma ľudí z celého sveta. — Foto: Reprofoto youtube.com - DocMorris

Rok 2020 nedopadol podľa očakávaní mnohých ľudí, no táto vianočná reklama nenechá nikoho chladným.

BERLÍN 22. decembra - Sviatky pokoja a radosti sú už za dverami a mnohí ľudia si už začínajú užívať vianočnú atmosféru. Zatiaľ čo niektorí ozdobujú vianočný stromček, iní zas počúvajú vianočné piesne či koledy. Úsmev na tvári však dokážu nielen deťom, ale aj dospelým vyčariť vianočné reklamy. 

Dedko začne cvičiť, aby bol silnejším 

Nemecká spoločnosť DocMorris zverejnila koncom novembra takmer trojminútovú vianočnú reklamu, ktorá dojíma ľudí z celého sveta. Do dnešného dňa ju videlo viac ako 12 miliónov ľudí, informuje portál Bored Panda

Reklama sa začína tým, že deduško vstane a pozerá si fotografie. Následne opráši starý a zhrdzavený kettlebell, ktorý je skvelou pomôckou na posilnenie tela. Cvičenie sa stane jeho každodennou rutinou. 

Darček pre vnučku 

Počas náročných dní čelí nielen vzostupom, ale aj pádom. Stáva sa však silnejším a najkrajšia bodka prichádza na záver. 

Zatiaľ čo mnohí by si mohli myslieť, že v jeho živote sa objaví nová žena, opak je pravdou. Významnú rolu v jeho živote zohráva rozkošná vnučka, ktorej odovzdá krabicu s mašľou. Vo vnútri sa nachádza ozdoba na vianočný stromček. Dievčatko je nesmierne šťastné a starý otec ju vezme na ruky, aby hviezdu mohla umiestniť tam, kam patrí. 

Vyvinul úsilie na to, aby mohol potešiť vnučku 

Portál Bored Panda oslovil významného komunikačného stratéga Karthika Srinivasana, ktorý sa vyjadril k samotnej reklame. Aspektom, ktorý podľa neho spája ľudí z celého sveta, je skutočnosť, že dedko by vôbec nemusel vyvíjať úsilie, no ide proti vlastnej vôli len preto, aby potešil na pár sekúnd jeho vnučku a mohol ju dvihnúť, aby nasadila hviezdu na vianočný stromček. Sám tvrdí, že potešiť druhých je najlepším spôsobom, ako nájsť dobro vo svojom vnútri. 

Vianočná reklama rozcítila ľudí z celého sveta. Mnohí majú slzy na krajíčku. Cieľom farmaceutickej spoločnosti DocMorris bolo poukázať na to, že na zdraví ľudí im záleží. „Aby ste sa na Vianoce mohli postarať o to, na čom v živote skutočne záleží – aby ste mohli tráviť bezstarostný čas so svojou rodinou a blízkymi,“ uviedla spoločnosť DocMorris k reklame na Youtube.

Už ste čítali?