Najočakávanejšia vianočná reklama je tu: Dokazuje, že malé prejavy lásky sú teraz to, čo svet potrebuje
Jednotlivé scény poukazujú na to, že niekedy stačí ku šťastiu skutočne málo. Najočakávanejšia reklama nenechá nikoho chladným.
LONDÝN 13. novembra - Britská obchodná sieť John Lewis predstavila prvú vianočnú kampaň v roku 2007. Odvtedy ľudia z celého sveta čakajú na nový dojemný príbeh, ktorý sa väčšinou objaví v novembri. Tohtoročná reklama však reaguje na aktuálnu situáciu a inšpirovala sa náhodnými skutkami láskavosti, uvádza portál The Sun.
Reťazová reakcia radosti
Reklama s názvom Give a Little Love, ktorá vznikla v spolupráci s obchodným reťazcom Waitrose & Partners, sa inšpirovala náhodnými prejavmi láskavosti.
Mnohí ľudia sa totiž počas pandémie ocitli v ťažkej situácii a nevidia akési svetielko nádeje na konci tunela. John Lewis prostredníctvom reklamy povzbudzuje ľudí, aby urobili dobrý skutok, ktorým potešia svoje okolie.
Dvojminútová reklama sa začína tým, že dievčatko vytiahne srdiečkový dáždnik a pomôže chlapcovi, ktorému sa zasekla futbalová lopta na strome. Nasleduje animovaná scéna, pričom chlapec pomôže snehuliakovi. Ten zas pomôže rodine rozbehnúť auto. V reklame sa dokopy objavuje deväť skutočných a animovaných scén, ktoré formujú reťazovú reakciu radosti a šťastia.
Niekedy stačí ku šťastiu skutočne málo
Do tvorby scén sa zapojilo osem umelcov. John Lewis totiž chcel podporiť kreatívny priemysel, ktorý momentálne patrí medzi najzasiahnutejšie oblasti v dôsledku pandémie.
John Lewis spolu s Waitrose & Partners taktiež veria, že sa im podarí vyzbierať peniaze pre charitatívne organizácie, ktoré použijú dary na zabezpečenie jedla, pohodlia a emočnej podpory rodinám, ktoré to na Vianoce potrebujú.
Tohtoročná vianočná reklama nesie silné posolstvo a poukazuje na to, že ku šťastiu stačí skutočne málo. Ak každý z nás urobí akékoľvek pekné gesto, ktoré pomôže druhým, svet bude lepším a krajším miestom.