Dobré noviny
Zákazníci prišli do reštaurácie a zistili, že kuchár je v nej sám. Neostali pri flrlaní a ihneď sa dali do práce
Ľubomíra Somodiová
Ľubomíra Somodiová

Zákazníci prišli do reštaurácie a zistili, že kuchár je v nej sám. Neostali pri flrlaní a ihneď sa dali do práce

Reštaurácia na Novom Zélande.
Reštaurácia na Novom Zélande. — Foto: Emily Puhi.

To sa len tak nevidí. Zákazníci v reštaurácii namiesto netrpezlivého čakania pomohli šéfkuchárovi, ktorý z vážnych dôvodov zostal na chod celej prevádzky sám.

HUNTLY 19. októbra - Bol piatok večer a v preplnenej reštaurácii v mestečku Huntly na Novom Zélande nastala nečakaná situácia. V rodine viacerých zamestnancov došlo k nečakanej udalosti. Museli odísť a nemal ich kto nahradiť.

Chod celej prevádzky ostal na pleciach šéfkuchára

Keď Emily Puhi dorazila do reštaurácie, uvedomila si, že dlhé rady ľudí na zaplatenie alebo vyzdvihnutie si jedla so sebou sa tvoria preto, lebo kuchár bol na všetko sám a len ťažko mohol byť naraz za šporákom kasou aj pri stoloch.

Zákazníci začali pomáhať sami od seba

Po chvíli sa jej naskytol vzácny pohľad. Jedna zo zákazníčok, ktorá stála v rade, schmatla kúsok papiera a začala obsluhovať ľudí v reštaurácii. Ďalší zákazník sa ponúkol, že umyje riad.

Dokonca zamestnanec zo susedného obchodu ponúkol svoju pomoc. S povolením šéfkuchára spustil pokladňu, aby sa ubezpečil, že všetci platia. „Bol to taký krásny pocit. Bola som naozaj šťastná, že žijeme v takej skvelej komunite,“ opísala Emily svoje pocity a dodala: „Zamračené tváre sa zmenili na usmievavé a nevrlé čakanie sa zmenilo na trpezlivé čakanie.“

Sú vďační za zákazníkov

Hovorca reštaurácie povedal, že sú vďační za to, že majú takých štedrých zákazníkov a pochválil obyvateľov Huntly za ich súcit a láskavosť. „Bolo naozaj úžasné vidieť ich pomáhať, najmä preto, že došlo k udalosti, ktorá zasiahla rodiny väčšiny našich zamestnancov. Máme skvelých zákazníkov a sme hrdí na našu komunitu,“ uzavrel.

Už ste čítali?