3 spôsoby ako inzerovať na internete
Niekoľko možností inzercie, ktoré ponúka online priestor.

Internet ponúka aj pre menších podnikateľov úžasnú možnosť ako sa zviditeľniť a presadiť sa proti silnejšej konkurencii. Spomeňte si napríklad na film „Stážisti,“ natočený z prostredia Google, kde dvaja stážisti presvedčili lokálnu pizzeriu, aby si zaplatila reklamu na Google. Z malého podniku s výbornou pizzou sa vďaka tomu stalo ešte navštevovanejšie miesto, a to za prakticky minimálne náklady na reklamu. Práve tento príbeh môžete zažiť aj vy. Prinášame tri jednoduché tipy na to, ako inzerovať na internete.
Reklamy na Google
Už ste si možno všimli, že ak si v Google hľadáte nejakú službu alebo produkt vo vašom meste, tak sa na prvých miestach zobrazia zvýraznené prevádzky. Skúste si dať napríklad do vyhľadávania „pizza Bratislava“ a uvidíte, ako fungujú tieto reklamy. Práve reklama na Google môže predstavovať najefektívnejší nástroj, ako zasiahnuť čo najširšie publikum. Treba ju však vhodne zamerať na cieľovú skupinu a zvoliť kľúčové slová tak, aby sa vaša reklama dostala k vašim potenciálnym zákazníkom.
Reklama na Facebooku
Facebook ako najpopulárnejšia sociálna sieť tiež ponúka dostatok možností na inzerciu. V prípade Facebooku je reklama na internete všeobecne namierená na mladšie publikum, i keď často registrujeme trend, že si kontá na tejto sieti zakladajú aj starší ľudia. Pri reklame na Facebooku je veľkou výhodou segmentácia publika, viete ju teda vhodne „dávkovať“ podľa veku či lokácie užívateľov. Ak napríklad cielite na mladých ľudí v Bratislave, viete si reklamu takto aj nastaviť.
(Ne)obľúbená reklama na YouTube
Všetci to poznáme. Chceme si pustiť obľúbenú pesničku či video na YouTube, a zrazu nám vyskočí reklama. Ak je však dobre spracovaná, tak si ju chtiac-nechtiac zapamätáme a možno aj „zablúdime“ na web firmy, ktorá takýmto spôsobom inzeruje svoj produkt či službu. Aj reklamy na YouTube sú dobrým a efektívnym spôsobom, ako inzerovať na internete a tiež nimi viete zasiahnuť široké publikum.