Dobré noviny
Marketingový riaditeľ Ikaru: O úspechu knihy rozhodujú tieto tri faktory. Musí však zafungovať aj chémia
Milan Buno
Milan Buno

Marketingový riaditeľ Ikaru: O úspechu knihy rozhodujú tieto tri faktory. Musí však zafungovať aj chémia

Na snímke marketingový riaditeľ Ikaru Michal Synak a moderátor podcastu Knižný kompas Milan Buno.
Na snímke marketingový riaditeľ Ikaru Michal Synak a moderátor podcastu Knižný kompas Milan Buno. — Foto: Adn

Čo rozhoduje o úspechu novej knihy? Ide o tri hlavné faktory, no nesmie chýbať ani akási „chémia“.

BRATISLAVA 12. marca - Ako sa robí knižný marketing? Čo funguje a čo nie? Marketingový riaditeľ vydavateľstva Ikar Michal Synak v podcaste Knižný kompas priblížil nielen to, ako dostať knihu k čitateľom, ale aj to, čo knihu predurčuje stať sa úspešnou. Ako však sám priznáva, aj tie najlepšie knihy niekedy jednoducho „prepadnú“. Vypočujte si nový podcast Knižný kompas, ktorý pripravil knižný publicista Milan Buno.

Počúvajte podcast Knižný kompasSpotify - Apple podcasty 

V podcaste nájdete aj: 

  • Rozhovor s marketingovým riaditeľom vydavateľstva Ikar Michalom Synakom
  • Tipy na knižné novinky
  • Top 3 - najpredávanejšie knihy za 30 rokov Ikaru
  • Exkluzívny pozdrav od úspešnej americkej autorky

Všetky svoje nápady a názory môžete písať aj na stránku Kniznykompas.sk, kde sa môžete zapojiť aj do súťaží o zaujímavé knihy od vydavateľstva Ikar.

Už ste čítali?