Dobré noviny
Vianočná reklama, ktorá stála len 100 eur, prekonala aj tie najdrahšie: V hlavnej úlohe 2-ročný chlapček
Dominika Pacigová
Dominika Pacigová

Vianočná reklama, ktorá stála len 100 eur, prekonala aj tie najdrahšie: V hlavnej úlohe 2-ročný chlapček

— Foto: Reprofoto Youtube / Hafod Hardware

Cieľom majiteľa obchodu je, aby ľudia podporili malých podnikateľov a nakupovali lokálne výrobky.

RHAYDER 5. decembra - Malý obchodík Hafod Hardware otvorili už v roku 1895 a patrí k jedným z najstarších obchodov v meste Rhayader. Vianočné reklamy tvoria už niekoľko rokov, no tento rok urobili menšiu zmenu. Reklama ich vyšla iba 100 libier a v hlavnej úlohe je iba dvojročný Arthur, syn majiteľa obchodu, uvádza portál BBC.

Náklady len na hudbu 

Hlavným hrdinom reklamy je iba dvojročný Arthur, ktorý spolu s ostatnými členmi rodiny zakladá obchod. Reklama zaujala ľudí z celého sveta a v priebehu piatich dní si ju pozrelo viac ako 350-tisíc ľudí. „Je to šialené. Sme zahltení desiatkami mailov a prichádzajú nám správy od ľudí z celého sveta,“ povedal Tom Jones, Arthurov otec. 

Reklama vyšla obchodík iba 100 libier. Väčšina peňazí bola použitá na hudbu, teda na vyplatenie speváka, ktorý nahral pieseň do reklamného spotu.

Reklama zaujala mnohých 

Tom Jones tvrdí, že základom je nakupovať v obchodíkoch, čím ľudia podporia miestnych podnikateľov. „Chápem, že Vianoce môžu byť finančne náročným sviatkom a ľudia potrebujú ušetriť peniaze všade, kde sa dá. Ale tí, ktorí si to môžu dovoliť, by mali vyskúšať nakupovať v lokálnych obchodíkoch, čím podporia malých podnikateľov,“ vysvetlil.

Reklama zaujala aj miestnych obyvateľov. „Ľudia v dnešných dňoch prichádzajú do obchodu s fľašou šampanského, aby nám zagratulovali,“ uzavrel Tom Jones.

Už ste čítali?