Dobré noviny
Stavbár sa opýtal dcéry, kto je to influencer. Zhodnotil, že to zvládne aj on. A o mesiac sa mu to podarilo
Dominika Pacigová
Dominika Pacigová

Stavbár sa opýtal dcéry, kto je to influencer. Zhodnotil, že to zvládne aj on. A o mesiac sa mu to podarilo

— Foto: Instagram / justaconstructionguy

Omar si vytvoril účet na Instagrame a zbiera sledovateľa za sledovateľom. 

TEXAS 14. júna - Kedysi mali tisícky sledovateľov významné celebrity či oddaní blogeri. Dnes je však na Instagrame viac ako miliarda používateľov a pravidlá sa zmenili.

Pýtal sa dcéry 

Príkladom je stavbár Omar, ktorý pochádza z Austinu, hlavného mesta Texasu. Podľa informácií portálu boredpanda.com, spočiatku netušil, čo znamená byť influencerom. Opýtal sa dcéry, ktorá mu to vysvetlila a povedal si, že influencerom by mohol byť aj on. Vytvoril si účet na Instagrame, aby jej dokázal, aké je to ľahké. Svoj prvý príspevok uverejnil 4. mája 2019. Po mesiaci má už vyše 430-tisíc sledovateľov.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hi, I’m Omar. This is my office. ??‍♂️?

Príspevok, ktorý zdieľa Omar (@justaconstructionguy),

Na jeho účte zdieľal už osemnásť príspevkov. Zväčša uverejňuje fotografie jeho pracovného oblečenia, ale aj to, ako trávi voľný čas. K jednej fotke napísal vtipný komentár: "Robím to správne?" 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Am I doing this right? ? #TakeMeWithYou #InfluencerLife

Príspevok, ktorý zdieľa Omar (@justaconstructionguy),

Na niektorých fotografiách sa však objavuje aj káva. Tá u niektorých ľudí vzbudzovala pozornosť, či náhodou nejde o akúsi kampaň na kaviareň, keďže vždy označil kaviareň Cuvee Coffee. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I ❤️ coffee.

Príspevok, ktorý zdieľa Omar (@justaconstructionguy),

Podľa informácií portálu buzzfeednews.com, ide o experimentálny projekt pre miestnu kaviareň, ktorá má už v súčasnosti nespočetne veľa sledovateľov. Vytvorili tak virálny efekt. Účet je údajne myšlienkou majiteľa kaviarne Mike McKima. "Vždy sme mysleli ako influenceri, avšak nebolo to vždy účinné. Potrebovali sme nový typ influencera," povedal pre portál. 

Že sa ním však stane obyčajný fiktívny stavbár, to by asi nepredpokladal nik. Nuž, aj takto môže fungovať dobrá reklama.

Už ste čítali?