Dobré noviny
Mladík zverejnil otcovu fotku, ktorý bol smutný, že nik neprišiel do jeho nového obchodu. Na druhý deň mal vypredané
Petronela Svečnjaková
Petronela Svečnjaková

Mladík zverejnil otcovu fotku, ktorý bol smutný, že nik neprišiel do jeho nového obchodu. Na druhý deň mal vypredané

Smutný muž, ktorému do predajne šišiek počas jej slávnostného otvorenia nikto neprišiel.
Smutný muž, ktorému do predajne šišiek počas jej slávnostného otvorenia nikto neprišiel. — Foto: Twitter/Billy's Donuts

Tento príbeh je ďalším dôkazom, že toľko kritizované sociálne siete majú na spoločnosť aj pozitívny vplyv.

MISSOURI CITY 13. marca - Mať vlastný obchod, reštauráciu či podobnú prevádzku nie je vôbec jednoduché. Hoci človek robí, čo ho baví, nikdy nemá záruku, že jeho zákazníci neuprednostnia konkurenciu a že jeho priestory nebudú zívať prázdnotou.

Internet dokáže zázraky

Keď si istý Američan z texaského mestečka Missouri City prednedávnom založil obchod so šiškami, nečakal, že na slávnostnom otvorení nebude ani nohy. Zmeniť sa to rozhodol jeho syn, Billy By, ktorý fotografie smutného otca, prázdnej prevádzky a prázdneho priľahlého parkoviska zverejnil na Twitteri. Netušil ale, že to v meste spôsobí doslova davovú hystériu.

Do predajne Billy’s Donuts sa po zverejnení fotiek začali hrnúť desiatky až stovky ľudí, ktorí si prišli pochutiť na šiškách od výmyslu sveta, sladkostiach či limonádach. Obyvatelia Missouri City začali Billyho fotky vo veľkom zdieľať, až nakoniec príbeh prekročil hranice Texasu. Keď sa na miesto prišiel pozrieť štáb miestnej televízie KPRC2, v prevádzke našiel zaneprázdneného otca a rad zákazníkov, ktorí z malého obchodíka nakoniec všetko vykúpili.

Už ste čítali?