Coca-Cola vyhlásila vojnu obezite
OMNIPUBLIC
OMNIPUBLIC

Coca-Cola vyhlásila vojnu obezite

Spoločnosť načrtne obchodné aktivity pre svoje výrobky, balenie, marketing.

Spoločnosť Coca-Cola vyhlásila štyri kroky pre podporu zdravších, šťastnejších a aktívnejších komunít. Tieto kroky, ktoré podnikla vo viac než 200 krajinách jej pôsobenia, predstavujú:

  1. ponúkanie nápojov s nízkym alebo nulovým obsahom kalórií na každom trhu,

  2. poskytovanie jasných informácií o výživnej hodnote, vrátane kalórií, na prednej strane všetkých balení,

  3. podpora pohybu ľudí prostredníctvom programov fyzickej aktivity v každej krajine jej pôsobenia,

  4. zodpovednú obchodnú činnosť bez zamerania reklamy na deti do 12 rokov na celom svete.

V dnešnej dobe je obezita zo zdravotného hľadiska najväčšou výzvou, ktorá ovplyvňuje takmer každú rodinu a komunitu na celom svete. Je to celosvetový problém spoločnosti, ktorý si vyžaduje, aby sme sa všetci spojili a pričinili sa o jeho riešenie,“ uviedol Muhtar Kent, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Coca-Cola. „Rozhodli sme sa podieľať na riešení a úzko spolupracovať s našimi obchodnými partnermi, vládou aj ľuďmi. Dnešné vyhlásenie je ďalším krokom vpred na našej ceste, pričom máme dosah na každú krajinu, v ktorej pôsobíme.“

Muhtar Kent urobí globálne vyhlásenie pri príležitosti oslavy 127. výročia založenia spoločnosti Coca-Cola. Zároveň sa k nemu pripojí aj guvernér štátu Georgia Nathan Deal a starosta mesta Atlanta Kasim Reed, aby odštartovali sériu programov vytvorených na podporu pohybu občanov Georgie. Vyhlásenie v Georgii stavia na partnerstvách, ktoré spoločnosť nedávno uzatvorila v Chicagu, San Antoniu a ďalších mestách.

Spoločnosť Coca-Cola spravila už niekoľko dôležitých krokov, vrátane inovácie výrobkov a ich obalov alebo menších balení a uviedla na trh mini-plechovky v Spojených štátoch, Austrálii, Kanade, Kórei a Thajsku. Systém spoločnosti Coca-Cola v súčasnosti podporuje stovky programov zameraných na aktívny, zdravý život vo viac než 115 krajinách, ktoré majú dosah na milióny ľudí a informácie o kalóriách uvádza na predných stranách všetkých svojich nápojov na celom svete. Spoločnosť bude pokračovať a robiť ešte viac.

Spoločnosť sa okrem toho podujala verejne a aktívne zisťovať rozsah a dosah svojej snahy na stránke www.comingtogether.com. Digitálna platforma poskytuje podrobnejšie informácie o globálnych krokoch spoločnosti a pozýva ľudí, aby zistili viac o tom, čo spoločnosť robí, zaznamenávali si jej postup, uverejňovali názory a vymieňali si nápady o tom, ako môžeme spoločne propagovať výber, vyváženie energie a pohyb.

Spoločnosť Coca-Cola v súčasnosti predáva nealkoholické nápoje takmer všetkých kategórií – od perlivých nápojov po vodu, upravené a ochutené vody, čaje, kávu, džúsy a nektáre, iónové nápoje a energetické nápoje. Široké portfólio zahŕňa takmer 800 nízkokalorických a nekalorických nápojov, čo predstavuje 25 % celkového sortimentu. Spoločnosť chce naďalej pokračovať v inováciách z hľadiska kontrolovaného objemu jednotlivých balení, ako aj nových, prírodných sladidiel s nulovou hodnotou kalórií ako je stévia, pretože verí, že výber môže byť zameraný na rôzne chute, ako aj tvary a objemy.

O spoločnosti Coca-Cola

Spoločnosť Coca-Cola (kótovaná na Newyorskej burze cenných papierov ako KO) je najväčším výrobcom nápojov na svete a osviežuje zákazníkov takmer 500 značkami perlivých a neperlivých nápojov. Spolu so značkou Coca-Cola, ktorá je uznávaná ako najcennejšia značka sveta, patrí do portfólia spoločnosti šestnásť značiek s hodnotou rádovo miliárd dolárov. Sú to napríklad značky Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Cappy alebo illy issimo. Coca-Cola je v celosvetovom meradle najväčším dodávateľom perlivých nápojov, džúsov, džúsových nápojov a čajov a káv na okamžitú spotrebu. Prostredníctvom najväčšieho nápojového distribučného systému na svete si spotrebitelia vo viac než 200 štátoch vychutnávajú nápoje spoločnosti v množstve prevyšujúcom 1,8 miliardy porcií denne. Spoločnosť Coca-Cola sa trvalo angažuje v budovaní udržateľných spoločenstiev a zameriava sa na iniciatívy, ktoré chránia životné prostredie a šetrí prírodné zdroje, podporuje aktívny a zdravý život, vytvára bezpečné a otvorené pracovné prostredie pre svojich zamestnancov a podporuje hospodársky rozvoj v spoločenstvách, kde pôsobí. Spoločne s výrobnými a distribučnými partnermi patrí spoločnosť Coca-Cola s viac než 700 000 zamestnancami systému medzi desať najväčších zamestnávateľov sveta. Ďalšie informácie nájdete na webovej stránke www.thecoca-colacompany.com, na Twitteri na adrese twitter.com/CocaColaCo alebo na blogu Coca-Cola Unbottled na adrese www.coca-colablog.com.

Už ste čítali?

Jusufova rodina zmenila Šamorín na hlavné mesto zmrzliny: Práškové…

Vraví sa, že Juhoslovania sú všade. Niektorí Šamorínčania…

Všeobecná lekárka Etela Janeková nezavrela ambulanciu ani na…

MUDr. Etela Janeková, PhD. od začiatku pandémie nezavrela svoju ambulanciu ani…

Východniarov lieči tento usmievavý lekár z Kene: Ľudia sú tu…

Kipchanga Chemwotei Sakong pre známych jednoducho Kip. O Slovensku dlho nič nevedel.…

Pavol Croft je slovenský Indiana Jones. Nechcelo sa mu stáť…

K histórii a umeniu mal Pavol Croft vždy blízko. Preto si ich vybral…

Aj keď je úplne nevidiaca, učí na strednej škole: Študenti sa…

Odmalička snívala o tom, že sa bude predvádzať na javisku. Košičanka…

Byt v úplnom centre Bratislavy vymenili za šťastie na dedine:…

Nie všetky pokrokové projekty začínajú výpoveďou v korporáte.…

Práca v banke ju už nenapĺňala, pustila sa do výroby ženských…

Práca v banke si vyžaduje biznis oblečenie. Dobre o tom vedela už počas vysokej…

Pre koronu prišiel o prácu, tak piekol veterníky pre záchranárov.…

Keď prišiel Matúšov kolega s nápadom piecť koláče…