Inovácie a horúce témy
TASR
TASR

Inovácie a horúce témy

Druhý ročník podujatia RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE, ktoré zažiarilo včera 12. apríla v Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava, bolo vypredané do posledného miesta.

Martin Kadleček, organizátor konferencie — Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE/Marian Dekan

Bratislava 13. apríla (OTS) - RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE počas jedného dňa dala priestor 13 invenčným rečníkom zo Slovenska aj zo zahraničia. Kľúčové témy eventu boli REMODELING (stratégia a praktický remodeling) a HR V RETAILE.

Nechceli sme, aby nápad RETAIL INNOVATIONS skončil jedným podujatím. Pátrali sme po tom, čo obchodníkov najviac zaujíma, čo ďalšie by ich inšpirovalo a pomáhalo pri práci a podľa toho sme zostavili program ďalšieho ročníka konferencie. Druhý ročník zažiaril tiež, miesta boli vypredané do posledného. Enormný záujem a podpora, ktorú prejavili naši fanúšikovia nás posúva ďalej,“ dodáva Tibor Tabery, zakladateľ RETAIL INNOVATIONS. "Aj preto sme sa rozhodli tento rok uviesť ocenenie: Užitočná retailová inovácia/Raketový nápad roka. Z nominácií, ktoré sme dostali, účastníci podujatia rozhodli o víťazovi. Stala sa ním inovácia: Elektronický dávkovač hygienických rukavíc; Supermarket TEMPO v OC Max Nitra, COOP Jednota Nitra, s.d."

Vyhlasovanie víťaza Užitočná retailová inovácia/Raketový nápad roka 2017. Zľava: Tibor Tabery, zakladateľ RETAIL INNOVATIONS; Mária Tarišková, spoluorganizátor konferencie; Juraj Púchlo, šéfredaktor IN STORE Slovakia a garant ocenenia; Martin Kadleček, organizátor konferencie (Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE/Marian Dekan)

Mimoriadny úspech včerajšieho festivalu nás zaväzuje. Tvoríme platformu, ktorá má ambíciu spájať inovatívnych lídrov v sektore retailu. Sledujte našu stránku RETAIL INNOVATIONS a sociálnu sieť, “ upozorňuje Martin Kadleček organizátor podujatia.

Ďakujeme všetkým, ktorí nás podporili v našej vízii. Ďakujeme hlavným partnerom podujatia: Diebold Nixdorf, U&SLUNO a.s., Korner Analytics, s.r.o. a Reccom, s.r.o.. Partnerom: FEEDBACK s.r.o ., Median Store, Prvá stavebná sporiteľňa, a. s., VISITOR, s.r.o., ST. NICOLAUS – trade, a.s., STAROPRAMEN - SLOVAKIA, s.r.o., Pygmalios, VKF Renzel, AV GAST s.r.o., Pastorkalt a.s.. Mediálnym partnerom: Forbes, Retail magazín, TASR, IN STORE Slovakia, PREDPREDAJ.sk, Zoznam.sk,“ dodáva Mária Tarišková, spoluorganizátor konferencie.

ĎAKUJEME!!!

Sledujte RETAIL INNOVATIONS a dozviete sa viac.

Už ste čítali?

Tatranský ubytovateľ chce, aby si Tatry aspoň raz mohol užiť…

Tatry patria všetkým. Vďaka ľuďom so srdcom na správnom mieste si môže…

Uznávaný český pedagóg: Nesnažte sa byť supermamy. Mamička môže…

Ako vyzerá dobrá výchova dieťaťa? Jednoduché návody na…

Na tradičné kváskovanie sme už takmer zabudli. Mladá Slovenka…

Zdravie je to najdôležitejšie, čo človek má. Naty Žúreková…

Lekár, ktorý vymenil Štokholm za slovenskú dedinu: Všeobecných…

Peter Lipovský je odborník, ktorý sa rozhodol pre veľký krok.…

Michal sa vracia na východ: Princovi Harrymu som varil praženicu…

V zahraničí mal skvelú pozíciu, on však vždy vedel, že raz príde…

Takýchto remeselníkov je už len málo! Slavomír vyrába nádherné…

Z tejto postele sa vám naozaj nebude chcieť vyliezť. Každá je originálna,…

11-ročná Slovenka sa v Londýne stala Najlepšou herečkou do 18…

Porota festivalu Gold Movie Awards Goddess Nike v Londýne rozhodla o tom, že najlepšou…

Monika riadi obchody, v ktorých kúpite LEN kvalitné slovenské…

Má toľko plánov, že by jej na to nestačil ani jeden život. Svoje sny si však…