SHP Bohemia získala ocenenie za toaletný papier Harmony rady SOFT
TASR
TASR

SHP Bohemia získala ocenenie za toaletný papier Harmony rady SOFT

Každý rok vychádzajú na trh novinky výrobkov najrôznejšieho druhu.

Ilustračné foto Foto: TASR/Michal Svítok

Bratislava 28. mája (OTS) - Každý rok vychádzajú na trh novinky výrobkov najrôznejšieho druhu. Ako však má spotrebiteľ vedieť, ktoré z novo uvedených produktov budú mať skutočne inovatívny význam? V rozhodovaní zavážia názory a skúsenosti iných. Okrem hodnotných postrehov a odporúčaní od známych, koncový užívateľ rád prijíma aj iné, objektívne hodnotenia viacerých zákazníkov. V Čechách sa už 13. rok každoročne koná Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka. Na Slovensku prebieha druhý ročník tejto súťaže, ktorá je jedinou svojho druhu u nás, kde o výsledku rozhodujú samotní spotrebitelia.

Spotrebitelia v Českej republike vyberali počas roka 2012 zo 115. výrobkov a výrobkových radov v rekordných 38. súťažných kategóriách. Do súťaže mohli byť prihlásené nové alebo inovatívne produkty z oblasti rýchloobrátkového tovaru od všetkých výrobcov a distribútorov, s výnimkou tabakových výrobkov. Ocenenie Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka 2013 v kategórii Papierový program získala spoločnosť SHP Bohemia (obchodná firma akciovej spoločnosti SHP Harmanec) za toaletný papier Harmony rady SOFT. Toto prestížne ocenenie v danej kategórií získala spoločnosť už po štvrtý krát. Toaletné papiere Harmony SOFT sú novinkou v portfóliu, predstavujú kvalitný, jemný a pevný 3 vrstvový toaletný papier, určený pre náročných spotrebiteľov. Na trhu sú dostupné tri varianty, odlíšené farbou obalu, parfumáciou papiera a spotrebiteľ si svoje preferencie nájde vyznačené na obale.

SHP Bohemia je predajca hygienických papierenských výrobkov na českom trhu, so sídlom v Prahe. Je súčasťou skupiny SHP Group (Slovak Hygienic Paper Group), ktorá združuje skupinu výrobných a obchodných spoločností z oblasti celulózo-papierenského priemyslu. Skupina patrí do prvej trojky najvýznamnejších producentov hygienických papierov v strednej a východnej Európe.

Ing. Ladislav Faith, marketingový riaditeľ SHP Group hodnotí výsledky programu: „Uvedené ocenenie skutočne odzrkadľuje spokojnosť zákazníkov a ich vlastnú spotrebiteľskú skúsenosť. Sme hrdí na to, že naše produkty spĺňajú náročné kritériá zákazníkov na očakávanú kvalitu, pevnosť papiera a jemnosť zároveň. Skupina SHP dlhodobo investuje do inovácií už samotnej výroby a vývoja produktov práve s týmto cieľom – uspokojovaním zákazníka budovať pevnú, lojálnu spotrebiteľskú základňu. Ocenenie má pre nás význam aj z pohľadu dosiahnutia popredných priečok kvality slovenského výrobku na zahraničnom trhu, o čo sa neustále snažíme aj v iných európskych krajinách.“

Podkladom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky výskumu agentúry STEM/MARK. Zber údajov prebehol na reprezentatívnej vzorke štyroch tisíc respondentov a výsledný index bol vypočítaný na základe celkového dojmu, príťažlivosť obalu a skúseností s výrobkom v danej kategórii. Ocenení výrobcovia majú po dobu jedného roka možnosť využívať logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2013 pri propagácii víťazných produktov, a to nielen na obaloch, ale aj v marketingových kampaniach. Ďalšiu podporu pripravujú organizátori

v podobe mediálnej kampane celého programu. Najväčším ocenením pre výhercov tak bude ich zvýraznenie priamo v predajniach.

V Českej republike je logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka stále viac využívané ocenenými spoločnosťami a stáva sa populárnejším. Vzhľadom k tomu sa rozhodlo aj o rozšírení programu na Slovensko, kde sa koná už 2. ročník súťaže. Výsledky prestížneho ocenenia sa očakávajú v júni tohto roka. Spoločnosť SHP Harmanec sa ako súčasť SHP Group tento rok uchádza o umiestnenie v rebríčku noviniek na Slovensku po prvý krát.

Už ste čítali?

Jusufova rodina zmenila Šamorín na hlavné mesto zmrzliny: Práškové…

Vraví sa, že Juhoslovania sú všade. Niektorí Šamorínčania…

Všeobecná lekárka Etela Janeková nezavrela ambulanciu ani na…

MUDr. Etela Janeková, PhD. od začiatku pandémie nezavrela svoju ambulanciu ani…

Východniarov lieči tento usmievavý lekár z Kene: Ľudia sú tu…

Kipchanga Chemwotei Sakong pre známych jednoducho Kip. O Slovensku dlho nič nevedel.…

Pavol Croft je slovenský Indiana Jones. Nechcelo sa mu stáť…

K histórii a umeniu mal Pavol Croft vždy blízko. Preto si ich vybral…

Aj keď je úplne nevidiaca, učí na strednej škole: Študenti sa…

Odmalička snívala o tom, že sa bude predvádzať na javisku. Košičanka…

Byt v úplnom centre Bratislavy vymenili za šťastie na dedine:…

Nie všetky pokrokové projekty začínajú výpoveďou v korporáte.…

Práca v banke ju už nenapĺňala, pustila sa do výroby ženských…

Práca v banke si vyžaduje biznis oblečenie. Dobre o tom vedela už počas vysokej…

Pre koronu prišiel o prácu, tak piekol veterníky pre záchranárov.…

Keď prišiel Matúšov kolega s nápadom piecť koláče…