Retail Innovations Conference II trendy v retail dizajne a remodelingu
TASR
TASR

Retail Innovations Conference II trendy v retail dizajne a remodelingu

Druhý ročník Retail Innovations Conference ukáže trendy v retail dizajne a remodelingu.

— Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE

Bratislava 3. januára (OTS) - V dôsledku zmien zákazníckeho správania maloobchod a služby prechádzajú prerodom, pričom odvetvie súčasne zápasí s absenciou kvalifikovaných ľudí. Horúce témy, trendy a inovatívne riešenia prinesie do Bratislavy druhý ročník festivalu Retail Innovations Conference, ktorý sa zameria práve na remodeling a ľudské zdroje.

Výrazný trend v kamennom retaile je remodeling. Sme svedkami prestavby zastaraných prevádzok, príchodu nových konceptov, ale aj prudkého vzostupu e-commerce na úkor dizajnových obchodíkov. Zákazník sa citeľne mení. Chce nakúpiť rýchlo, efektívne a v peknom prostredí, ale zároveň nechce prísť o bohatý výber za ceny, na ktoré je zvyknutý. Ako skĺbiť pomerne protichodné trendy? Ako dosiahnuť zážitkové nakupovanie a zároveň zisk? Remodelingu sa vzhľadom na šírku a multidisciplinaritu problematiky budú venovať hneď dva bloky Retail Innovation Conference II. Druhou horúcou témou budú ľudské zdroje.

O úspešných inováciách z pohľadu dizajnu a účelu príde hovoriť špičkový holandský dizajnér Martijn Frank Dirks. Absolvent Design Academy v Eindhovene a University Plymouth v odbore Retailový dizajn si v roku 2006 založil štúdio Studiomfd, ktoré sa špecializuje na grafický, interiérový a retailový dizajn. Na Slovensku bude rečník jeho kvalít vôbec prvýkrát.

Minulý rok sme plánovali skôr komorné podujatie pre niekoľko desiatok odborníkov z retailu. Napokon na prvý ročník novej komunikačnej platformy prišlo až 220 účastníkov, z ktorých takmer polovica bola na úrovni top manažmentu retailu. I to je dôkazom toho, že retaileri na Slovensku si uvedomujú, že len niekoľko z množiny inovácií skutočne fungujú. Ktoré to však sú ?“ hovorí Tibor Tabery, retailový analytik a spoluzakladateľ konceptu Retail Innovations Conference a dodáva: „Druhý ročník festivalu sa bude konať opäť v prvej polovici apríla a bude plný invenčných nápadov. Momentálne finišujeme výber vhodných reprezentatívnych priestorov.

Sledujte nás na webe http://retail-innovations.com/ alebo na Facebooku https://www.facebook.com/retailinnovationshub/

Už ste čítali?

Uznávaný český pedagóg: Nesnažte sa byť supermamy. Mamička môže…

Ako vyzerá dobrá výchova dieťaťa? Jednoduché návody na…

Na tradičné kváskovanie sme už takmer zabudli. Mladá Slovenka…

Zdravie je to najdôležitejšie, čo človek má. Naty Žúreková…

Lekár, ktorý vymenil Štokholm za slovenskú dedinu: Všeobecných…

Peter Lipovský je odborník, ktorý sa rozhodol pre veľký krok.…

Michal sa vracia na východ: Princovi Harrymu som varil praženicu…

V zahraničí mal skvelú pozíciu, on však vždy vedel, že raz príde…

Takýchto remeselníkov je už len málo! Slavomír vyrába nádherné…

Z tejto postele sa vám naozaj nebude chcieť vyliezť. Každá je originálna,…

11-ročná Slovenka sa v Londýne stala Najlepšou herečkou do 18…

Porota festivalu Gold Movie Awards Goddess Nike v Londýne rozhodla o tom, že najlepšou…

Monika riadi obchody, v ktorých kúpite LEN kvalitné slovenské…

Má toľko plánov, že by jej na to nestačil ani jeden život. Svoje sny si však…

Nechcel, aby ľudia na uliciach jedli burgre a hot-dogy. Založil…

Dokonalé, výborné a tradičné jedlo. To je to, čo ponúkajú…