Dobré noviny
Hrdza predstavuje nový vianočný klip k piesni Žehnaj dieťa
TASR
TASR

Hrdza predstavuje nový vianočný klip k piesni Žehnaj dieťa

Záber z nového vianočného klipu skupiny Hrdza.
Záber z nového vianočného klipu skupiny Hrdza. — Foto: Screenshot Youtube

Pieseň je o tom, ako rodina, príbuzní a známi prajú všetko dobré do života novonarodeniatku. Skupina zverejnila klip na svojom youtube kanáli 7. decembra.

Bratislava 8. decembra (TASR) - Skupina Hrdza vydala nový vianočný singel Žehnaj dieťa. Je to autorská pieseň lídra skupiny Slavomíra Gibartiho, ktorá nevznikla primárne k Vianociam, ale napísal ju koncom septembra pre svoju tretiu dcérku, ktorá sa má narodiť koncom roka.

"Myslel som si, že zostane v šuflíku, ale dlho si tam neoddýchla. Pieseň je o tom, ako rodina, príbuzní a známi prajú všetko dobré do života novonarodeniatku. V piesni hrám na mandolínu, ktorá u mňa visela na stene asi 12 rokov a večer pred nahrávaním som ju náhodou zobral do ruky a oprášil," povedal o skladbe Gibarti.

V refrénoch spieva detská spevácka skupina Šafolka zo Smižian a slohy si rozdelili speváčka Susanna Jara, ktorá ich spieva po rusínsky a Slavomír spieva slovenský text. Videoklip nakrúcali so známym režisérom klipov Jaroslavom Jarisom Vaľkom koncom novembra a začiatkom decembra postupne vo Vysokých Tatrách, v interiéri drevenice rezortu Chaty Rozprávkovo v Tatranskej Lomnici a vonkajšie scény v Ždiari.

"Šťastie nám hojne prialo, lebo práve v obidve soboty, kedy sme točili, napadal sneh a prišla zima, a naozaj to vyzeralo ako na Vianoce. V Ždiari, keď sme začínali točiť scény s kočom a konským záprahom, bolo dokonca mínus deväť stupňov. Atmosféra pri natáčaní bola veľmi príjemná, ako keby sa na Vianoce zišla jedná veľká, asi 70 členná rodina." povedal Gibarti.

Hrdza zverejnila klip na svojom youtube kanáli 7. decembra, digitálny predaj singlu sa spustí 12. decembra, dovtedy sa dá kúpiť v predpredaji. Je to prvý singel z pripravovaného albumu, ktorý chce Hrdza vydať na jar 2018.

TASR informoval PR manažér Rado Mešša z agentúry Promessa.

Už ste čítali?