Španieli vytvorili reklamu, ktorú vidia iba deti
Dobré noviny
Dobré noviny

Španieli vytvorili reklamu, ktorú vidia iba deti

Reklamná kampaň, ktorá bojuje proti týraniu detí, je špeciálne navrhnutá tak, aby ju vnímali iba deti do 10 rokov.

MADRID 8. mája - Počas posledných dní sa doslova hitom stala španielska reklamná kampaň zameraná na boj proti týraniu detí. 

Kampaň, ktorá sa snaží týraným deťom podať pomocnú ruku, je dielom španielskych reklamných špecialistov, ktorí ju vyvinuli pre neziskovú organizáciu Aid to Children and Adolescents at Risk.

Špecialisti vytvorili premyslenú kampaň, ktorej hlavnou zložkou je plagát (tzv. citylight), ktorý však vidia inak deti a inak dospelé osoby.

Ako presne citylight funguje, si pozrite vo videu.

Video nie je možné otvoriť.

 

Už ste čítali?

O rysej elegancii aj perverzných vydrách s fotografom divej…

Kvetoslava Šlavku známi okolo Liptova volajú Kvetko. Poznajú ho…

Jusufova rodina zmenila Šamorín na hlavné mesto zmrzliny: Práškové…

Vraví sa, že Juhoslovania sú všade. Niektorí Šamorínčania…

Všeobecná lekárka Etela Janeková nezavrela ambulanciu ani na…

MUDr. Etela Janeková, PhD. od začiatku pandémie nezavrela svoju ambulanciu ani…

Východniarov lieči tento usmievavý lekár z Kene: Ľudia sú tu…

Kipchanga Chemwotei Sakong pre známych jednoducho Kip. O Slovensku dlho nič nevedel.…

Pavol Croft je slovenský Indiana Jones. Nechcelo sa mu stáť…

K histórii a umeniu mal Pavol Croft vždy blízko. Preto si ich vybral…

Aj keď je úplne nevidiaca, učí na strednej škole: Študenti sa…

Odmalička snívala o tom, že sa bude predvádzať na javisku. Košičanka…

Byt v úplnom centre Bratislavy vymenili za šťastie na dedine:…

Nie všetky pokrokové projekty začínajú výpoveďou v korporáte.…

Práca v banke ju už nenapĺňala, pustila sa do výroby ženských…

Práca v banke si vyžaduje biznis oblečenie. Dobre o tom vedela už počas vysokej…