Španieli vytvorili reklamu, ktorú vidia iba deti
Dobré noviny
Dobré noviny

Španieli vytvorili reklamu, ktorú vidia iba deti

Reklamná kampaň, ktorá bojuje proti týraniu detí, je špeciálne navrhnutá tak, aby ju vnímali iba deti do 10 rokov.

MADRID 8. mája - Počas posledných dní sa doslova hitom stala španielska reklamná kampaň zameraná na boj proti týraniu detí. 

Kampaň, ktorá sa snaží týraným deťom podať pomocnú ruku, je dielom španielskych reklamných špecialistov, ktorí ju vyvinuli pre neziskovú organizáciu Aid to Children and Adolescents at Risk.

Špecialisti vytvorili premyslenú kampaň, ktorej hlavnou zložkou je plagát (tzv. citylight), ktorý však vidia inak deti a inak dospelé osoby.

Ako presne citylight funguje, si pozrite vo videu.

Video nie je možné otvoriť.

 

Už ste čítali?

Byt v úplnom centre Bratislavy vymenili za šťastie na dedine:…

Nie všetky pokrokové projekty začínajú výpoveďou v korporáte.…

Práca v banke ju už nenapĺňala, pustila sa do výroby ženských…

Práca v banke si vyžaduje biznis oblečenie. Dobre o tom vedela už počas vysokej…

Pre koronu prišiel o prácu, tak piekol veterníky pre záchranárov.…

Keď prišiel Matúšov kolega s nápadom piecť koláče…

Horský vodca Ján Kořínek: Ak sa stretnete zoči-voči medveďovi,…

Pre milovníkov prírody a turistov má jasný odkaz.

František prácu smetiara miluje: Nie je to voňavá robota, no…

Vnúčatám kúpil ako hračku smetiarske auto, aby im mohol ukázať,…

25 rokov predáva kapustu na Miletičke: Pochádzam z generácie,…

Ak ste pravidelnými návštevníkmi známej Miletičky, meno…

Slovák Marek pracuje pre Teslu: Tvrdú morálku v práci vydržíte,…

Marek Vančo pracuje v americkej centrále Tesly v tíme autopilota pre samojazdiace…

O slovenskú gymnazistku majú záujem na Oxforde. Od vedeckej…

Paulína na sebe pracovala nad rámec toho, čo vyžaduje škola. Drina sa…