Dobré noviny
Markíza akčným filmom porazila Slávika
SITA
SITA

Markíza akčným filmom porazila Slávika

Najúspešnejším programom na trhu boli od piatka až do nedele Televízne noviny.

BRATISLAVA 4. januára - Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v nedeľu 3. februára 2013 stal atraktívny akčný film 96 hodín, ktorý divákom ponúkla televízia Markíza.

V oboch hlavných cieľových skupinách v prime-time porazil konkurenčné odovzdávanie hudobných cien Slávik 2012.

Bývalý agent tajnej služby v podaní Liama Neesona vybojoval Markíze v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 12,3 % a trhový podiel 29,3 %. Celkovo k obrazovkám prilákal 564-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Snímka 96 hodín obzvlášť zaujala mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí vygenerovali podiel 35,3 %. Trhovým lídrom bola Markíza aj v sobotu večer, 2. februára 2013, s premiérovým animovaným filmom Gnomeo a Júlia. Zabodoval najmä medzi mladými ženami 12-24 s podielom 38,6 %. Najsledovanejším programom na trhu boli od piatka až do nedele Televízne noviny s trhovými podielmi 40,7 %, 39,5 % a 37,2 % v 12-54. Najúspešnejšie bolo nedeľné vydanie s 870-tisíc divákmi vo veku nad 12 rokov pri obrazovkách.

Informovalo o tom PR oddelenie TV Markíza.

Už ste čítali?