Dobré noviny
Podnikáte na webe? Toto musíte mať, ak chcete byť lepší ako konkurencia
Inzercia
Inzercia

Podnikáte na webe? Toto musíte mať, ak chcete byť lepší ako konkurencia

Ilustračné foto.
Ilustračné foto. — Foto: Pexels

Ak nemáte prispôsobený web tak, aby napĺňal svoj marketingový potenciál, sami seba nevedome odsudzujete na neúspech.

Na internete predáva kvalita a aby ste získali zákazníkov, musíte byť lepší ako konkurencia. Upravte svoj web tak, aby bol atraktívnejší a mal oproti ostatným väčšiu šancu na úspech.

Kľúčovým prvkom dnešnej modernej doby, ktorý je jej neodmysliteľnou súčasťou, je internet. Ak aj vy podnikáte a máte svoju webovú stránku, mali by ste myslieť na to, ako prostredníctvom nej dosahovať väčší predaj. Kvalitný web predáva lepšie.

Dnes už sa dá podnikať naozaj takmer s hocičím. Sortiment je široký vo všetkých oblastiach a takmer všetok tovar už je dnes dostupný na internete. Pre zákaznika to znamená na jednu stranu obrovské možnosti, na druhú stranu veľkú zahltenosť informáciami, medzi ktorými si nejakým spôsobom filtrue tie, ktorým venuje svoju pozornosť. Niektoré sa ku nemu však ani nedostanú, lebo prvým filtrom je už rovno svetoznáma platforma Google. A ako ste na tom vy?

Nech je vaša situácia akákoľvek, vždy môže byť ešte lepšia. Skutočnosť je však taká, že ešte veľa internetových obchodov neaplikuje princípy moderného internetového marketingu, ktorý je pre ich podnikanie v tomto prostredí takmer nevyhnutnosťou. Či už predávate presné laboratórne váhy, elektroniku, stavebný materiál, oblečenie alebo čokoľvek iné, v prvom rade by ste vždy mali myslieť na to, aby ste nezapadli medzi konkurenciou, ale aby ste sa dostali na pomyselné výslnie.

Špecialisti vám v tomto smere dokážu nielen poradiť na základe svojich skúseností a znalostí, ale aj vytvoriť vhodné technické riešenia, vďaka ktorým sa vám to podarí.

Ako príklad môžeme uviesť podnikateľa, ktorý predáva mobilné telefóny, tvrdené skla na mobily, puzdrá a kryty, fólie na dipleje a ostatné príslušenstvo k telefónom. Myslíte si, že je jediný? Správna odpoveď, samozrejme, znie, že rozhodne nie. Jeho konkurencia je obrovská, a tak je to dnes skoro so všetkým. Na internete je veľa e-shopov, ktoré sa predbiehajú v tom, kto ponúkne zákazníkom podobný, alebo dokonca ten istý tovar za najlepšiu cenu. To, čo však v skutočnosti, potrebujete, je obehnúť svoju konkurenciu, byť pre zákazníkov atraktívnejší, pretože nie vždy rozhoduje iba cena.

Každá firma, a pritom nezáleží na tom, či predáva svoje výrobky alebo služby v offline alebo online svete, musí myslieť na to, že tu nie je sama. Konkurencia tu vždy bola, je a bude, a najlepšie čo môžete urobiť, je vytvoriť si o nej prehľad a snažiť sa byť lepším. Nie je hanba porovnávať sa, lebo keď budete pred porovnávaním slepo zatvárať oči, tak či tak sa nevyhnete tomu, že si vás budú porovnávať zákazníci. Samozrejme, ak na vás natrafia a všimnú si vás.

Ak nemáte prispôsobený web tak, aby napĺňal svoj marketingový potenciál, sami seba nevedome odsudzujete na neúspech. Ak sa pýtate, prečo nedosahujete taký efekt, ako by ste chceli, odpoveď treba hľadať na samotom webe. Ak vás nikto nemôže na internete nájsť, nepomôže vám ani to, že máte krásne a kvalitné produkty. Čo z toho, keď o nich nikto nevie? Riešením nie je iba platiť si stovky eur za najlepšie pozície vo vyhľadávači a kupovanie drahej reklamy. Tajomstvo úspechu sa niekedy ukrýva v maličkostiach, ktoré na prvý pohľad takmer ani nevidno. Prinášajú však ovocie, po ktorom túžite.

Ak na váš web neprichádzajú ľudia a ani dopyt po objednávkach nie je príliš veľký, využite linkbuilding. Znie to odstrašujúco zložito, keď však váš web vložíte do rúk odborníkov, dokážu ho optimalizovať pre vyhľadávače tak, aby sa stal navštevovaným. Efekt pocítite najmä pri najvyužívanejšom vyhľadávači Google a výsledkom bude vyššia návštevnosť vašej webovej stránky, vyššie pozície a v konečnom dôsledku aj zisky. Ide totiž o budovanie spätných odkazov, ktoré vám pomôžu vyriešiť vašu patovú situáciu. A ak v tom predstihnete konkurenciu, máte vyhraté. Linkbuilding je totiž základom všetkých úspešných webov, a preto by ste ho mali začať využívať aj vy. Uvidíte, že želané výsledky sa čoskoro dostavia.

(PR)

Už ste čítali?