Dobré noviny
Lyžiari v Jasnej už nemusia čakať v radoch na lanovky
TASR
TASR

Lyžiari v Jasnej už nemusia čakať v radoch na lanovky

Umožňuje to vylepšená mobilná aplikácia Gopass, ktorá je k dispozícii na stiahnutie od začiatku roka a obsahuje prehľad čakacej doby na lanovkách.

Ilustračné foto Foto: TASR/Branislav Račko
 

Demänovská Dolina 14. februára (TASR) - Lyžiari v Nízkych Tatrách môžu odteraz efektívne využívať svoj čas na svahu a lyžovať sa na tých miestach, kde je minimálna čakacia doba, alebo sa na lanovky vôbec nečaká. Umožňuje to vylepšená mobilná aplikácia Gopass, ktorá je k dispozícii na stiahnutie od začiatku roka a obsahuje prehľad čakacej doby na lanovkách.

"Jasná je prvým lyžiarskym strediskom na Slovensku v poskytovaní takýchto praktických informácií. V zahraničí, v severoamerickom stredisku Vail, zaviedli túto službu len nedávno. Aj my sa pripájame k nositeľom inovácií, ktoré zlepšujú lyžiarsky komfort," uviedol riaditeľ horského strediska Jasná Nízke Tatry Matej Hulej. Okrem aplikácie Gopass si prehľad čakacích dôb na lanovkách môžu lyžiari pozrieť už v blízkom čase aj na LED obrazovkách a na pevných zobrazovacích tabuliach na dôležitých nástupných miestach, ako napríklad Lúčky, Biela Púť, Koliesko, Chopok, Záhradky, Kosodrevina a Srdiečko.

Aplikácia uľahčuje užívateľovi orientáciu v stredisku, poskytuje informácie o aktuálnom stave zjazdoviek, prevádzke lanoviek, počasí a prenosoch zo živých kamier, ďalej umožňuje bezpečný nákup skipasov do tatranských lyžiarskych stredísk alebo vstupov do liptovských akvaparkov a obsahuje prehľad akciových ponúk a reštauračných zariadení.

"V aplikácii pribudli mapy lyžiarskych stredísk, ktoré budú k dispozícii aj v režime bez dátového pripojenia. Robíme všetko pre to, aby si popri Androide aj užívatelia operačného systému iOS mohli stiahnuť najnovšie vylepšenia najneskôr do konca februára," doplnil Vladimír Šarafín, business development manager pre Gopass.

Už ste čítali?