Všetci zákazníci si zaslúžia rovnaké ceny
TASR
TASR

Všetci zákazníci si zaslúžia rovnaké ceny

Lidl má na Slovensku 124 predajní v 88 mestách, cena všetkých výrobkov je ale všade rovnaká.

Všetci zákazníci si zaslúžia rovnaké ceny Foto: Lidl Slovenská republika
 

Bratislava 4. januára (OTS) - Správna voľba, tak znie slogan obchodného reťazca Lidl. Tento slogan je pravdivý v Sobranciach aj v Pezinku, v Dolnom Kubíne i v Štúrove. V centre pozornosti spoločnosti Lidl je vždy zákazník a keďže si všetkých zákazníkov váži rovnako, ponúka im aj rovnaké ceny.

Všetci zákazníci si zaslúžia rovnaké ceny Foto: Lidl Slovenská republika
 

Lidl má na Slovensku 124 predajní v 88 mestách, cena je však iba jedna. Alebo inak povedané, ak Vás nákup v Bratislave vyšiel 10 €, za tie isté položky by ste 10 € zaplatili aj v Stropkove. „Sme presvedčení, že všetci naši zákazníci si zaslúžia rovnaké ceny. Nechceme zvýhodňovať žiaden región na úkor iného, a preto za svoj nákup zaplatíte v ktoromkoľvek Lidli rovnakú sumu. Odlišujeme sa tým od väčšiny našej konkurencie,“ uviedol Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl.

Od 1. januára 2016 platí na Slovensku znížená 10% DPH na vybrané potraviny, čo v cenovom vyjadrení predstavuje rozdiel 8,3%. Lidl sa však rozhodol ísť ešte ďalej a výrobky, na ktoré sa vzťahuje nová sadzba dane z pridanej hodnoty, zlacnil v priemere o 11,5 percenta. Zákazníkom táto zľava prinesie významnú úsporu. Kým do 31.12.2015 by za nákup masla (250 g), bravčovej krkovičky (400 g), čerstvého mlieka (1,5%, 1l), kuracích štvrtí (600 g), chleba (1000 g) a kuracích stehien (600 g) zaplatili 9,68 €, od 1. januára zaplatia o 15% menej, čo predstavuje úsporu 1,55 €.

Základným princípom obchodnej filozofie Lidla je jednoduchosť. Tento obchodný reťazec preto svojim zákazníkom ponúka iba tie produkty, ktoré naozaj potrebujú. Vďaka tomuto predvýberu je priemerný nákup v Lidli až o 15 minút kratší v porovnaní s inými supermarketmi. Z každého výrobku zo stálej ponuky sa v tejto maloobchodnej sieti predá 650 000 kusov ročne. Neležia teda dlho v regáloch, ale ich čerstvosť si ľudia vychutnávajú v pohodlí svojich domovov.

Orientácia na zákazníka, jednoduchosť, rovnako výhodné ceny, kvalita a čerstvosť. Lidl je správnou voľbou na celom Slovensku. Dôkazom sú aj výsledky nezávislých prieskumov verejnej mienky. Lidl v nich získal sedem ocenení Best Buy za najlepší pomer kvalita – cena na trhu a zákazníci mu tiež prisúdili medailu kvality QuDal.

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.

Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko

Instagram: https://instagram.com/lidlsk/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-

Už ste čítali?

ZUZANA MAURÉRY: Majme vzdelaných ľudí, hlúpi sú ľahko manipulovateľní

Herectvo vyštudovala na bratislavskej VŠMU a získanú teóriu…

Táto nenápadná babička zachránila tisícky životov a takmer nikto…

Skromná žena stojí za záchranou približne 2 500 životov, hoci o nej málokto…

Existuje 5 štádií lásky, no väčšina ľudí sa zasekne pri treťom

Každý túži po tom, aby jeho láska vydržala navždy. Avšak láska má…

Muž, ktorý zachránil 669 detí počas holokaustu, netušil, že…

Starý muž nemal ani najmenšie tušenie, že tí, ktorých ešte…