Dobré noviny
Kampaň „Z lásky k deťom“ podporila deti v núdzi!
TASR
TASR

Kampaň „Z lásky k deťom“ podporila deti v núdzi!

Od 10. septembra do 22. októbra prebiehala celoštátna kampaň „Z lásky k deťom“, ktorú organizoval Slovenský Červený kríž, spoločnosti Procter & Gamble a Kaufland.

Foto: Kaufland
 

Bratislava 26.októbra (OTS) - Vďaka tejto iniciatíve dostanú deti v núdzi okrem plienok Pampers aj ďalšie výrobky, ktoré prispejú k ich zdravému vývoju a pomôžu aspoň na chvíľku vytvoriť pocit útulného domova. Celková hodnota podpory je 30 000€.

„Vďaka tejto kampani stovky detí zo sociálne znezvýhodneného prostredia pocítia solidaritu ľudí, ktorí na kampaň zareagovali a podporili ju svojimi nákupmi. Silní partneri – Procter & Gamble a Kaufland, ktorí sa rozhodli tento projekt priniesť aj na Slovensko, majú veľkú zásluhu na tom, že balíčky a projekty, ktoré Slovenský Červený kríž pripraví, pomôžu zmierniť nepriaznivú sociálnu situáciu a priniesť trocha radosti do mnohých slovenských rodín. Ďakujeme všetkým, ktorí kampaň „Z lásky k deťom“ podporili,“ hovorí Zuzana Rosiarová Kesegová, generálna sekretárka SČK.

„Sme veľmi radi, že si toľko zákazníkov vybralo značky P&G, akými sú Ariel, Lenor, Pampers alebo Gillette, a tým pomohlo aspoň trochu zlepšiť život rodinám na Slovensku, ktoré to potrebujú,“ hovorí Zdeněk Řiháček, P&G Country Leader pre Slovenskú republiku.

„Chceli by sme sa poďakovať všetkým našim zákazníkom, ktorí kampaň Z lásky k deťom podporili prostredníctvom svojich nákupov v obchodných domoch Kaufland počas šiestich uplynulých týždňov. Spoločne Kaufland a Procter&Gamble sme sa rozhodli vyzbieranú sumu navýšiť na 30 000 eur,“ dodal Richard Bendík, riaditeľ nákupu Kaufland Slovenská republika v.o.s.

Ambasádorkou projektu sa stala Lucia Hablovičová, ktorá sa aj so synom zastavila v predajni Kaufland, aby nakúpila výrobky Procter & Gamble a podporila tak deti v núdzi. „Som rada, že som mohla vykúzliť úsmevy na detských tvárach a ďakujem všetkým, ktorí sa tiež pridali, “ hovorí Lucia Hablovičová.

Do iniciatívy sa zapojil každý, kto si do 22. októbra kúpil v Kauflande plienky Pampers, hygienické potreby Always, vlasovú kozmetiku Head & Shoulders či Pantene a výrobky značiek Ariel, Bonux, Jar, Lenor, Old Spice a Gillette. Z nákupu vybraných značiek P&G darovalo P&G a Kaufland 2+2=4 centy na pomoc deťom v núdzi.

Už ste čítali?