Dobré noviny
DPD - nové logo spoločnosti už aj na vlaku
TASR
TASR

DPD - nové logo spoločnosti už aj na vlaku

Nová identita značky bola zavedená v 22 európskych štátoch. Okrem novej značky DPDgroup predstavil GeoPost aj nový vzhľad a logo spoločností združených v tejto skupine.

DPD - nové logo spoločnosti už aj na vlaku Foto: DPD

Bratislava 6. júla (OTS) - 3 milióny balíkov denne, 230 obsluhovaných krajín, 310 000 firemných zákazníkov, obrat 4,9 miliardy € – to je DPDgroup, sieť francúzskej spoločnosti GeoPost.

GeoPost, holding francúzskej skupiny Le Groupe La Poste v súvislosti s rastom a cieľom presadzovania ešte výraznejšej prítomnosti na európskom trhu a tiež v súlade s pozíciou dvojky zaviedla novú identitu značky – DPDgroup – pre svoju medzinárodnú sieť doručovania zásielok.

Uvedením nového loga DPD a vytvorením novej značky sa DPDgroup stala chránenou obchodnou značkou a názvom zasielateľskej siete holdingu GeoPost.

Všetky dcérske spoločnosti holdingu GeoPost prijali spoločnú vizuálnu identitu a zjednotili sa pod štandardou DPDgroup. Chronopost vo Francúzsku, SEUR v Španielsku a Interlink Express v UK, ktoré si vybudovali silné pozície a dobré meno na svojich miestnych trhoch, si zachovajú svoje súčasné značky a budú vizuálnu identitu DPDgroup zavádzať postupne.

DPD - nové logo spoločnosti už aj na vlaku Foto: DPD

Nová identita značky bola v marci 2015 zavedená v 22 európskych štátoch. Okrem novej značky DPDgroup predstavil GeoPost aj nový vzhľad a logo spoločností združených v tejto skupine, takže s novým logom sa už stretávate aj na dodávkach a v komunikácii kuriérskej spoločnosti DPD, ktorá sa v júli rozrástla o nový prírastok – vagón ŽSSK. Napriek faktu, že sa kuriérska spoločnosť DPD v rámci Európskej prepravy špecializuje na cestnú prepravu, červeno čierne logo DPD tak už môžete vidieť aj na koľajniciach a vagón, ktorý je súčasťou vlaku premávajúceho pod značkou DPD – IC 501 DPD pokrstil spolu so zástupcami ŽSSK generálny riaditeľ DPD, Peter Pavuk.

DPD vstúpilo na slovenský trh v roku 2002 a za 13 rokov svojej pôsobnosti sa stala nie len jednou z najväčších kuriérskych spoločností na Slovensku, ale sa vyprofilovala aj na lídra v inováciách. Okrem klasických a expresných kuriérskych služieb prináša svojim zákazníkom novinky, ako napríklad možnosť nechať si doručiť zásielku do siete odberných miest Pickup, či možnosť presmerovať si zásielku na inú adresu, alebo zmeniť čas doručenia prostredníctvom moderných online nástrojov.

Už ste čítali?