Dobré noviny
Na Inovatívnom čine roka bodovala aj Slovenská pošta
TASR
TASR

Na Inovatívnom čine roka bodovala aj Slovenská pošta

Tretie miesto sme získali za Integrované obslužné miesta.

Na Inovatívnom čine roka bodovala aj Slovenská pošta Foto: Slovenská pošta, a. s.

Bratislava 28. mája (OTS) - Slovenská pošta, a.s., získala prestížne ocenenie v súťaži Inovatívny čin roka 2014. V kategórii Inovácia Služby, v ktorej bolo prihlásených 12 inovácií, sa na treťom mieste umiestnili Integrované obslužné miesta. „Úprimne nás teší toto ocenenie. Slovenská pošta, podobne ako partnerské organizácie v zahraničí, čelí výraznému rastu využívania elektronických foriem komunikácie na úkor klasických listových zásielok. V záujme udržania zákazníkov sa musíme postupne prispôsobiť tomuto trendu,“ povedal generálny riaditeľ Slovenskej pošty Tomáš Drucker.

T. Drucker zároveň dodal, že v rámci transformačného procesu si SP ako prioritu stanovila skvalitňovanie retailových služieb a presun spoločnosti z pozície poštového operátora na národného operátora, schopného poskytovať široké spektrum služieb občanom i podnikateľom.

Cenu ministra hospodárstva SR si tak počas medzinárodného veľtrhu v Nitre spolu s ďalšími víťazmi prevzali aj zástupcovia Slovenskej pošty. Tento rok boli podľa nového štatútu súťaže prvýkrát ocenení autori troch najlepších riešení v troch kategóriách, a to Výrobková inovácia, Technologická inovácia a Inovácia služby.

Integrované obslužné miesta

Prostredníctvom Integrovaných obslužných miest majú klienti možnosť vybaviť si výpis z obchodného registra na právne účely, výpis a odpis registra trestov na počkanie, ako aj výpis z listu vlastníctva na právne účely v 300 pobočkách SP. Už dnes môžeme konštatovať, že o tieto služby prejavuje spotrebiteľská verejnosť stále rastúci záujem. Spoločnosť na svojich pobočkách vytvorila sieť týchto špecializovaných pracovísk, ktoré umožňujú riešiť životné situácie občanov a podnikateľov na jednom mieste. Výhodou pre žiadateľov je dostupnosť, rýchlosť a zníženie nákladov pri vybavovaní týchto služieb. Občan totiž ušetrí cestovné náklady a čas, ktoré by inak potreboval na vycestovanie, aby si danú službu vybavil na viacerých úradoch. Takto si tieto služby môže vybaviť priamo na svojej pošte.

V rozširovaní služieb chceme pokračovať aj v budúcnosti. Tiež analyzujeme možnosti rozšírenia portfólia našich služieb o služby zamerané na riešenie najčastejších životných situácii, ktorým občan počas svojho života čelí, napríklad presťahovanie. Súčasťou tejto služby bude komplexné vybavenie zmeny adresy v zdravotnej poisťovni, u dodávateľov energií či operátorov,“ dodal Tomáš Drucker.

Už ste čítali?