Dobré noviny
Úspešná značka je fenomén. Jakub Čech vám povie, ako ju vytvoriť
TASR
TASR

Úspešná značka je fenomén. Jakub Čech vám povie, ako ju vytvoriť

Majiteľ a zakladateľ reklamnej agentúry daren&curtis, Jakub Čech, sprevádza diváka sériou 11 videí.

daren&curtis spúšťa sériu videoblogov o úspešnej značke Foto: daren&curtis

Bratislava 6. mája (OTS) - „Uvažovali ste niekedy nad tým, prečo sú niektoré značky úspešné a iné zase nie? Všimli ste si, že niektoré obchody sú plné zákazníkov a iné poloprázdne?“ Presne týmito slovami sa Jakub Čech v teasingovom videu k sérií videoblogov o úspešnej značke prihovára divákom a vzbudzuje v nich záujem.

Úspešná značka je fenomén. Všetci premýšľajú nad tým, ako niečo vytvoriť, ale nie nad tým, aby to aj naozaj bolo úspešné. Ako vzbudiť emóciu pri pohľade na logo, či vytvoriť vzťah zákazníka k vašej značke? Aj toto sú témy, ktorým sa Jakub Čech bude venovať v sérií 11 videí „Úspešná značka“.

Okrem iného prezradí aj 5 základných pilierov úspešnej značky a jej 3 fázy budovania.

Videoblogy budú zdarma prístupné na stránke daren&curtis v sekcii „Úspešná značka“ a na Youtube.

Majiteľ a zakladateľ reklamnej agentúry daren&curtis, Jakub Čech, sprevádza diváka sériou 11 videí Foto: daren&curtis

Už ste čítali?