Dobré noviny
Španieli vytvorili reklamu, ktorú vidia iba deti
Dobré noviny
Dobré noviny

Španieli vytvorili reklamu, ktorú vidia iba deti

Reklamná kampaň, ktorá bojuje proti týraniu detí, je špeciálne navrhnutá tak, aby ju vnímali iba deti do 10 rokov.

MADRID 8. mája - Počas posledných dní sa doslova hitom stala španielska reklamná kampaň zameraná na boj proti týraniu detí. 

Kampaň, ktorá sa snaží týraným deťom podať pomocnú ruku, je dielom španielskych reklamných špecialistov, ktorí ju vyvinuli pre neziskovú organizáciu Aid to Children and Adolescents at Risk.

Špecialisti vytvorili premyslenú kampaň, ktorej hlavnou zložkou je plagát (tzv. citylight), ktorý však vidia inak deti a inak dospelé osoby.

Ako presne citylight funguje, si pozrite vo videu.

Video nie je možné otvoriť.

 

Už ste čítali?