Španieli vytvorili reklamu, ktorú vidia iba deti
Dobré noviny
Dobré noviny

Španieli vytvorili reklamu, ktorú vidia iba deti

Reklamná kampaň, ktorá bojuje proti týraniu detí, je špeciálne navrhnutá tak, aby ju vnímali iba deti do 10 rokov.

MADRID 8. mája - Počas posledných dní sa doslova hitom stala španielska reklamná kampaň zameraná na boj proti týraniu detí. 

Kampaň, ktorá sa snaží týraným deťom podať pomocnú ruku, je dielom španielskych reklamných špecialistov, ktorí ju vyvinuli pre neziskovú organizáciu Aid to Children and Adolescents at Risk.

Špecialisti vytvorili premyslenú kampaň, ktorej hlavnou zložkou je plagát (tzv. citylight), ktorý však vidia inak deti a inak dospelé osoby.

Ako presne citylight funguje, si pozrite vo videu.

Video nie je možné otvoriť.

 

Už ste čítali?

Slovenku vyhlásili za jednu zo 100 najvplyvnejších žien vo Švajčiarsku.…

Preraziť v zahraničí nie je jednoduché. Rodáčke z Nitry sa to však…

Prvá Slovenka nominovaná na juniorskú Nobelovu cenu: Nikde v…

Mladá Slovenka získala nomináciu na prestížne ocenenie. Podarilo…

Nitrania nesmelo ponúkli svoje farmárske čipsy obchodnému reťazcu.…

Poctivá práca prináša ovocie. Zemiakové lupienky od malej…

Policajti chceli zastaviť cestného piráta. Stačil jediný pohľad…

Policajti z Trenčína zaregistrovali auto, ktoré si to šinulo cez Trenčín…