Španieli vytvorili reklamu, ktorú vidia iba deti
Dobré noviny
Dobré noviny

Španieli vytvorili reklamu, ktorú vidia iba deti

Reklamná kampaň, ktorá bojuje proti týraniu detí, je špeciálne navrhnutá tak, aby ju vnímali iba deti do 10 rokov.

MADRID 8. mája - Počas posledných dní sa doslova hitom stala španielska reklamná kampaň zameraná na boj proti týraniu detí. 

Kampaň, ktorá sa snaží týraným deťom podať pomocnú ruku, je dielom španielskych reklamných špecialistov, ktorí ju vyvinuli pre neziskovú organizáciu Aid to Children and Adolescents at Risk.

Špecialisti vytvorili premyslenú kampaň, ktorej hlavnou zložkou je plagát (tzv. citylight), ktorý však vidia inak deti a inak dospelé osoby.

Ako presne citylight funguje, si pozrite vo videu.

Video nie je možné otvoriť.

 

Už ste čítali?

Študentky založili na fakulte vlastný bufet. Podporujú domácich…

Študenti študentom. Aj tak by sa dal charakterizovať bufet Veget, v ktorom sa…

Otvorili obchodný dom, kde kúpite len opravené a použité veci.…

Nablýskané a hypermoderné nákupné centrá sú…

Počas extrémnych pretekov zachránila život súperovi. Mimoriadny…

V rýchlom rozhodovaní pri záchrane ľudského života jej pomohol…

Povedzte doma, že je tu bezpečne, hovoria európskym turistom…

Pijú nelegálny alkohol, za benzín platia 20 centov a tvrdia, že…