Dobré noviny
Slovenskí vlajkonosiči si z EURA 2012 odniesli príjemné zážitky
Neopublic Porter Novelli
Neopublic Porter Novelli

Slovenskí vlajkonosiči si z EURA 2012 odniesli príjemné zážitky

Hoci sa naši futbalisti nekvalifikovali, ich o niečo mladší kolegovia zo Športového gymnázia v Banskej Bystrici si svojim víťazstvom vo finále Coca-Cola Školského pohára vykopali účasť na EURO 2012 a stali sa tak vlajkonosičmi českého tímu na dvoch zápasoch.

VROCLAV 20. júna (PR) - Hoci sa naši futbalisti nekvalifikovali, ich o niečo mladší kolegovia zo Športového gymnázia v Banskej Bystrici si svojim víťazstvom vo finále Coca-Cola Školského pohára vykopali účasť na EURO 2012 a stali sa tak vlajkonosičmi českého tímu na dvoch zápasoch. Prvá skupina hráčov sa predstavila pri zápase Česko-Rusko, druhá skupina bude niesla vlajku na zápase Česko-Poľsko. 

„Nevšedné zážitky obohacujú život každého z nás, ovplyvňujú naše ďalšie smerovanie a môžu aj vyburcovať k tvrdšej práci na sebe samom. Verím, že mladých futbalistov z Banskej Bystrice bude účasť v programe vlajkonosičov  motivovať k lepším výkonom a raz budú stáť na „veľkom“ trávniku aj ako hráči. Dvere k nevšedným zážitkom sú otvorené všetkým mladým futbalistom, ktorí sa zúčastnia ďalších ročníkov Coca-Cola Školského pohára,“ povedala Daniela Paličková, hovorkyňa spoločnosti Coca-Cola pre Českú a Slovenskú republiku.

Zážitkov mali vlajkonosiči neúrekom. Mladíci mali o program postarané, keď si po príchode do hotela vybubnovali a zaspievali oslavné piesne rôznych národov, zabavili sa v miestnosti plnej futbalových hier a zahrali si medzi sebou futbal. Program pokračoval prechádzkou po pamiatkach vo Vroclave, kde sa im pri oficiálnom otváraní Českého futbalového domu naskytla výnimočná príležitosť vypýtať si podpis od českej futbalovej legendy Pavla Nedvěda. „Pavel Nedvěd je pre mňa veľkým vzorom, keďže hrával za klub, ktorý je mojim snom. Jeho vodcovské schopnosti na ihrisku boli neoceniteľným prínosom každého tímu, v ktorom nastúpil. Priznám sa, že sa mi triasli ruky, keď som mu podával šiltovku na podpis," prezradil s úsmevom na perách obranca Banskobystričanov Miro Neušel.

V deň zápasu bolo vidieť nervozitu aj na mladých futbalistoch, ktorí sa na štadióne pripravovali už od obeda. Skôr ako vyšli na trávnik, si poriadne poobzerali svoje idoly z českej reprezentácie.  Stáť vedľa môjho vzoru Petra Čecha bolo niečo neopísateľné. A hneď na to sme vyšli na trávnik a vnímali energiu všetkých fanúšikov a hráčov. Bol som šťastný a nervózny zároveň,“ povedal nádejný brankár víťazov Coca-Cola školského pohára Ján Vaník. Pri samotnom nesení vlajky bilo srdce vzrušením snáď všetkým. „Keď som si predstavil, že na nás pozerá polovica Európy, cítil som sa nesvoj,“ doplnil jeho spoluhráč Jakub Kuchta.

Po splnení povinností sa naši vlajkonosiči presunuli do fan sektoru, kde mohli sledovať zápas Česko-Rusko. „Fandili sme Čechom, ale neskôr sme museli uznať a obdivovať  akcie a šikovnosť ruského tímu, povedal na margo samotného zápasu ďalší z vlajkonosičov Michal Šufliarsky. Kapitán družstva spod Urpína ho doplnil:  "Toto zažiť raz ako jeden z hráčov, je  mojim snom. Urobím všetko pre to, aby som tam jedného dňa stál ako hráč,"  hľadal slová pri odchode Tomáš Zázrivec. „Za všetkých chalanov sa chcem veľmi poďakovať, že sme dostali takúto možnosť. Všetci budeme na tento zážitok ešte dlho spomínať.“

###

Spoločnosť Coca-Cola je najväčším výrobcom nápojov na svete a osviežuje zákazníkov takmer 500 značkami sýtených a nesýtených nápojov. Spolu so značkou Coca-Cola, ktorá je uznávaná ako najcennejšia značka sveta, patrí do portfólia spoločnosti štrnásť ďalších značiek s hodnotou rádovo miliárd dolárov, napr. Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply a Georgie. V celosvetovom meradle je najväčším dodávateľom sýtených nápojov, džúsov, džúsových nápojov, čajov, ľadových káv a energetických nápojov na okamžitú spotrebu. Prostredníctvom najväčšieho nápojového distribučného systému na svete si spotrebitelia vo viac než 200 štátoch vychutnávajú nápoje spoločnosti v množstve 1,7 miliardy porcií denne. Spoločnosť sa trvalo angažuje v budovaní udržateľných spoločenstiev a zameriava sa na iniciatívy, ktoré chránia životné prostredie, šetrí zdroje a podporujú hospodársky rozvoj v spoločenstvách, kde pôsobíme. Ďalšie informácie nájdete na webovej stránke www.thecoca-colacompany.com

Už ste čítali?

Lesník Miroslav Ondruš stál zoči-voči bojujúcim medveďom: Keď odišli, zachvátila ma poľovnícka triaška

Medvedica zaútočila na medveďa a ten sa dlho spamätával z toho, čo sa vlastne…

Nikdy nezabudne, ako na pláži uvidel krásnu Slovenku. Mario Cimarro spoznal Broňu po mnohých omyloch

Pozrela sa na mňa s tými svojimi úžasnými modrými očami, až sa…

Všeobecná lekárka Etela Janeková nezavrela ambulanciu ani na jediný deň: denne ošetrí 120 pacientov

MUDr. Etela Janeková, PhD. od začiatku pandémie nezavrela svoju ambulanciu ani…

Východniarov lieči tento usmievavý lekár z Kene: Ľudia sú tu otvorenejší a priateľskejší. Ale pije sa naozaj priveľa

Kipchanga Chemwotei Sakong pre známych jednoducho Kip. O Slovensku dlho nič nevedel.…

Pavol Croft je slovenský Indiana Jones. Nechcelo sa mu stáť za katedrou, vydal sa s krompáčom do sveta

K histórii a umeniu mal Pavol Croft vždy blízko. Preto si ich vybral…