Slováci opäť ocenili kvalitu privátnych značiek Kauflandu
TASR
TASR

Slováci opäť ocenili kvalitu privátnych značiek Kauflandu

Spoločnosť Kaufland si včera prebrala ďalšie významné ocenenie - Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2017, kde svoje nominácie premenila rovno trikrát.

Slováci opäť ocenili kvalitu privátnych značiek Kauflandu — Foto: Kaufland

Bratislava 16. júna (OTS) - Reprezentatívna vzorka 2000 respondentov vybrala K-Bio šťavy, K-Classic syry a potraviny K-take it veggie ako najlepšie novinky roku 2017. Aj tieto víťazstvá v jednotlivých kategóriách potvrdzujú, že privátne značky sa kvalitou vyrovnajú značkovým.

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý už šesť rokov monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru.

Pojem privátna značka sa na Slovensku začal objavovať spolu s príchodom obchodných reťazcov. Dnes nie je ničím výnimočné, že každý z nich má minimálne jednu vlastnú značku, ktorou sa na základe kvality a ceny produktov snaží osloviť svojich zákazníkov. Najčastejšie sa s „privátkami“ stretávame v segmente potravín, no nájdeme ich zastúpené aj medzi kozmetikou, či elektronikou.

V minulosti boli u spotrebiteľov privátne produkty vnímané ako nekvalitné, v súčasnosti ich popularita rastie. „Podporuje to najmä rastúca kvalita za cenu nižšiu, ako je cena značkových produktov,“ vysvetľuje Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s. Ide o produkty vyrábané u renomovaných výrobcov, ktorí časť svojej produkcie premenia na dodané objemy v privátnych značkách. Keďže sú však tieto produkty určené pre konkrétny obchodný reťazec, nevyžadujú si zo strany výrobcu dodatočné náklady na lesklé a farebné obaly, lákavé reklamy a podobne. O tom, že tento koncept sa teší čoraz väčšiemu úspechu, svedčí aj fakt, že práve produkty privátnych značiek z Kauflandu získali v programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2017 ocenenie v 3 kategóriách. V kategórii ovocné a zeleninové šťavy získali ocenenie K-Bio šťavy, v kategórii syry boli ocenené syry K-Classic a medzi špeciálnymi potravinami si spotrebitelia vybrali ako víťaza K-take it veggie produkty.

,,Tešíme sa, že sa naše privátky tešia veľkej obľube u spotrebiteľov, čo dokazujú aj získané ocenenia“, dodal Martin Gärtner.

Už ste čítali?

Slováci dali zbohom práci a už pol roka len cestujú po svete.…

Opustili rodné Slovensko, obuli si túlavé topánky a vrhli…

Na Novom Zélande zrejme našli stratený div sveta

Celé to znie ako príbeh z dobrodružného románu, no toto sa skutočne…

Prešovskí študenti vytvorili repelent proti kliešťom, ktorý…

Na klasické repelenty si už kliešte zvykli, toto však nemôžu ani…

Moslimom došla trpezlivosť: Teroristom posielajú doteraz najsilneší…

Moslimovia už sa viac nedokázali nečinne prizerať na to, čo robia teroristi vo svete.…