Slováci opäť ocenili kvalitu privátnych značiek Kauflandu
TASR
TASR

Slováci opäť ocenili kvalitu privátnych značiek Kauflandu

Spoločnosť Kaufland si včera prebrala ďalšie významné ocenenie - Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2017, kde svoje nominácie premenila rovno trikrát.

Slováci opäť ocenili kvalitu privátnych značiek Kauflandu — Foto: Kaufland

Bratislava 16. júna (OTS) - Reprezentatívna vzorka 2000 respondentov vybrala K-Bio šťavy, K-Classic syry a potraviny K-take it veggie ako najlepšie novinky roku 2017. Aj tieto víťazstvá v jednotlivých kategóriách potvrdzujú, že privátne značky sa kvalitou vyrovnajú značkovým.

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý už šesť rokov monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru.

Pojem privátna značka sa na Slovensku začal objavovať spolu s príchodom obchodných reťazcov. Dnes nie je ničím výnimočné, že každý z nich má minimálne jednu vlastnú značku, ktorou sa na základe kvality a ceny produktov snaží osloviť svojich zákazníkov. Najčastejšie sa s „privátkami“ stretávame v segmente potravín, no nájdeme ich zastúpené aj medzi kozmetikou, či elektronikou.

V minulosti boli u spotrebiteľov privátne produkty vnímané ako nekvalitné, v súčasnosti ich popularita rastie. „Podporuje to najmä rastúca kvalita za cenu nižšiu, ako je cena značkových produktov,“ vysvetľuje Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s. Ide o produkty vyrábané u renomovaných výrobcov, ktorí časť svojej produkcie premenia na dodané objemy v privátnych značkách. Keďže sú však tieto produkty určené pre konkrétny obchodný reťazec, nevyžadujú si zo strany výrobcu dodatočné náklady na lesklé a farebné obaly, lákavé reklamy a podobne. O tom, že tento koncept sa teší čoraz väčšiemu úspechu, svedčí aj fakt, že práve produkty privátnych značiek z Kauflandu získali v programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2017 ocenenie v 3 kategóriách. V kategórii ovocné a zeleninové šťavy získali ocenenie K-Bio šťavy, v kategórii syry boli ocenené syry K-Classic a medzi špeciálnymi potravinami si spotrebitelia vybrali ako víťaza K-take it veggie produkty.

,,Tešíme sa, že sa naše privátky tešia veľkej obľube u spotrebiteľov, čo dokazujú aj získané ocenenia“, dodal Martin Gärtner.

Už ste čítali?

Mala fotiť mladomanželov, no viac ju zaujal družba. S jeho fotkou…

Mladá Slovenka sa naučila fotiť ako samouk, teraz ohúrila porotcov v celosvetovej…

Po rokoch cestovania sa usadil na Slovensku. Rómov učí, ako…

Veľa sa hovorí o integrácii Rómov, o projektoch, kde prúdia tisícky…

Bráva si domov umierajúce deti, ktoré nik nechce. Celé noci…

Tento muž má veľké srdce. Vo svojom príbytku totiž vždy na istý…

Kováč z Handlovej dobyl Ameriku. Za jeho unikátnymi posteľami…

Za oceánom letia výrobky umeleckého kováčstva zo Slovenska. Boháči…